Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4264
Title: Педагогіка партнерства та її потенціал у подоланні кризових станів
Other Titles: Педагогика партнерства и ее потенциал в преодолении кризисных состояний
Partnership Pedagogy and its Potential in Overcoming Crisis Conditions
Authors: Корж, Г. В.
Чернякова, К. В.
Keywords: філософія освіти
педагогіка партнерства
кризові стани
форми організації шкільного навчання
родинне виховання
философия образования
педагогика партнерства
кризисные состояния
формы организации школьного обучения
семейное воспитание
philosophy of education
partnership pedagogy
crisis conditions
forms of organization of school education
family education
Issue Date: 20-May-2020
Publisher: НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Луганський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Citation: Корж Г. В. Педагогіка партнерства та її потенціал у подоланні кризових станів / Г. В. Корж, К. В. Чернякова // Історія та філософія освіти в незалежній Україні: здобутки і стратегії : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Київ, 20 трав. 2020 р. / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: С. О. Сисоєва (голов. ред.) та ін.].  – Біла Церква : Авторитет, 2020. – С. 197–202.
Abstract: У статті висвітлюється тема педагогіки партнерства та її потенціалу у подоланні кризових станів. В статье освещается тема педагогики партнерства и ее потенциала в преодолении кризисных состояний. The article highlights the topic of partnership pedagogy and its potential in overcoming crisis conditions.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4264
ISBN: 978-966-97763-8-9
Appears in Collections:Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Корж Г. В. .pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.