Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4233
Назва: Суб’єкти надання безоплатної первинної правової допомоги: система та їх характеристика
Інші назви: Субъекты предоставления бесплатной первичной правовой помощи: система и их характеристика
Subjects of free primary legal aid: system and their characteristics
Автори: Магаррамлі, Е. В.
Магаррамли, Е. В.
Maharramli, E.
Ключові слова: правова допомога
безоплатна первинна допомога
органи місцевого самоврядування
дистанційні пункти
мобільні пункти
система
аспірантські роботи
правовая помощь
бесплатная первичная помощь
органы местного самоуправления
дистанционные пункты
мобильные пункты
система
аспирантские работы
legal aid
free primary care
local government bodies
remote points
mobile points
system
graduate work
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпропетровський гуманітарний університет; Всеукраїнський фонд юридичної науки академіка права В. В. Сташиса; Національна академія внутрішніх справ
Бібліографічний опис: Магаррамлі Е. В. Суб’єкти надання безоплатної первинної правової допомоги: система та їх характеристика / Е. В. Магаррамлі // Право і суспільство : наук. журн. / Дніпропетр. гуманіт. ун-т ; [редкол. : Корнієнко М. В. (голов. ред.) та ін.]. – Дніпро : ДГУ, 2020. – № 2, ч. 2. – С. 178–184.
Короткий огляд (реферат): Автором обґрунтовано прикладне значення окреслення системи суб’єктів надання безоплатної первинної правової допомоги, яке полягає в тому, що така систематизація дасть змогу сформувати їх вичерпний перелік, з’ясувати компетенцію, встановити зв’язки між суб’єктами в середині системи та поза її межами, визначити місце і роль кожного із суб’єктів у сфері надання безоплатної правової допомоги. Зауважено, що систему надання безоплатної первинної правової допомоги становлять лише ті суб’єкти, що безпосередньо надають первинну та вторинну безоплатну правову допомогу, а не створюють відповідні умови. Визначено систему суб’єктів з надання безоплатної первинної правової допомоги, котра складається з конкретних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб, до яких запропоновано віднести: 1) громадські приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги (утворені при Головних територіальних управліннях юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також інших центральних та місцевих органах виконавчої влади); 2) територіальні громади; сільські, селищні, міські ради та виконавчі органи (юридичні департаменти чи відділи); старости; районні, районні в містах та обласні ради та інші органи самоорганізації населення; 3) спеціалізовані установи з надання безоплатної правової допомоги; 4) юридичних осіб приватного права (непідприємницькі товариства, установи, приватні підприємства та підприємства колективної власності, їх відокремлені підрозділі, зокрема філії та представництва); 5) регіональні та місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги; 6) дистанційні консультаційні пункти доступу до безоплатної правової допомоги; 7) мобільні консультаційні пункти доступу до безоплатної правової допомоги; 8) фізичних осіб. Автором обоснованно прикладное значение определения системы субъектов предоставления бесплатной первичной правовой помощи, которое заключается в том, что такая систематизация позволит сформировать их исчерпывающий перечень, выяснить компетенцию, установить связи между субъектами внутри системы и за ее пределами , определить место и роль каждого из субъектов в сфере предоставления бесплатной правовой помощи. Замечено, что система предоставления бесплатной первичной правовой помощи составляют только те субъекты, непосредственно оказывающих первичную и вторичную юридическую помощь, а не создают соответствующие условия. Определена система субъектов по предоставлению бесплатной первичной правовой помощи, которая состоит из конкретных органов государственной власти, органов местного самоуправления, юридических и физических лиц, к которым предложено отнести: 1) общественные приемные по предоставлению бесплатной первичной правовой помощи (образованные при Главных территориальных управлениях юстиции Министерства юстиции Украины в Автономной Республике Крым, в областях, городах Киеве и Севастополе, а также других центральных и местных органах исполнительной власти); 2) территориальные общины; сельские, поселковые, городские советы и исполнительные органы (юридические департаменты или отделы) старосты; районные, районные в городах и областные советы и другие органы самоорганизации населения; 3) специализированные учреждения по оказанию бесплатной правовой помощи; 4) юридических лиц частного права (непредпринимательские общества, учреждения, частные предприятия и предприятия коллективной собственности, их обособленные подразделения, в частности филиалы и представительства) 5) региональные и местные центры по предоставлению бесплатной вторичной правовой помощи; 6) дистанционные консультационные пункты доступа к бесплатной правовой помощи; 7) мобильные консультационные пункты доступа к бесплатной правовой помощи; 8) физических лиц. The author substantiates the applied value of the system of entities providing free primary legal aid, namely, that such systematization will allow them to form an exhaustive list, clarify competencies, establish links between entities within the system and beyond, determine the place and role of each of the entities in the provision of free legal help. It is noted that the system of providing free primary legal assistance is only those entities that directly provide primary and secondary legal assistance, and do not create the appropriate conditions. A system of subjects for the provision of free primary legal aid has been defined, which consists of specific government bodies, local self-government bodies, legal entities and individuals, which are proposed to include: 1) public receptions for the provision of free primary legal aid (formed at the Main Territorial Directorates of Justice of the Ministry of Justice Ukraine in the Autonomous Republic of Crimea, in areas, cities of Kiev and Sevastopol, as well as other central and local authorities pure power); 2) territorial communities; rural, township, city councils and executive bodies (legal departments or divisions) of the headman; district, district in cities and regional councils and other bodies of self-organization of the population; 3) specialized agencies for the provision of free legal assistance; 4) legal entities of private law (non-entrepreneurial companies, institutions, private enterprises and enterprises of collective ownership, their separate units, in particular branches and representative offices) 5) regional and local centers for the provision of free secondary legal assistance; 6) remote consultation points of access to free legal aid; 7) mobile consultation points of access to free legal aid; 8) individuals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4233
ISSN: 2078-3736
Розташовується у зібраннях:Кафедра державно-правових дисциплін, міжнародного права і права Європейського Союзу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.