Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4226
Title: Підготовка музично-педагогічних кадрів у КНР
Other Titles: Подготовка музыкально-педагогических кадров в КНР
Training of music and pedagogical staff in China
Authors: Юечжи, Ван
Keywords: вища педагогічна освіта
музична освіта
Китай
аспірантські роботи
высшее педагогическое образование
образование
аспирантские работы
higher pedagogical education
music education
China
postgraduate works
Issue Date: 8-Oct-2020
Publisher: Редакція Міжнародного електронного науково-практичного журналу «WayScience»
Citation: Юечжи Ван Підготовка музично-педагогічних кадрів у КНР / Ван Юечжи // Сучасний рух науки : тези доп. XI міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Дніпро, 8–9 жовт. 2020 р. – Дніпро, 2020. – Т. 2. – С. 405–406.
Abstract: В статті розкрито шляхи становлення та розвитку музично-педагогічної освіти в КНР після завершення «культурної революції». Відмічено, що ключову роль у цьому процесі зіграли: прийняття законів «Про обов’язкову освіту»; «Про вчителів», «Про вищу освіту»,«Про професійну освіту», «Про освіту»; відновлення та поява музичних факультетів у педагогічних вузах; підвищення якості методичної літератури; активна наукова діяльність працівників освіти; поява нових дисциплін у вузах; оновлення форм та методів викладання; поява нових «стандартів музичних дисциплін обов’язкової освіти». Автор статьи раскрывает пути становления и развития музыкально-педагогического образования в КНР после завершения «культурной революции». Отмечено, что ключевую роль в этом процессе сыграли: принятие законов «Об обязательном образовании»; «Об учителях», «О высшем образовании», «О профессиональном образовании», «Об образовании»; восстановление и появление музыкальных факультетов в педагогических вузах; повышение качества методической литературы; активная научная деятельность работников образования; появление новых дисциплин в вузах; обновление форм и методов преподавания; появление новых «стандартов музыкальных дисциплин обязательного образования». The article reveals the ways of formation and development of music-pedagogical education in in China after the "cultural revolution". It was noted that the key role in this process was played by: the adoption of laws "About education"; "About teachers", "About higher education", "About professional education", "About education"; restoration and emergence of music faculties in pedagogical universities; improving the quality of methodological literature; active scientific activity of educators; emergence of new disciplines in universities; updating forms and methods of teaching; emergence of new "standards of musical disciplines of compulsory education".
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4226
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.