Функціональні показники кардіореспіраторної системи учнів впродовж навчального року

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-12-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Анотація
Отримані у результаті дослідження показники рівня функціонування кардіореспіраторної системи школярів вказують на необхідність коригування способу життя в учнів з малорухомим способом життя. Показано, що учням з активним способом життя характерні більш досконаліші механізми регуляції системи кровообігу. Полученные в результате исследования показатели уровня функционирования кардиореспираторной системы школьников указывают на необходимость корректировки образа жизни у учащихся с малоподвижным образом жизни. Показано, что ученикам с активным образом жизни характерны более совершенные механизмы регуляции системы кровообращения. The indicators of the level of functioning of the cardiorespiratory system of schoolchildren obtained as a result of the research indicate the need to adjust the lifestyle of students with a sedentary lifestyle. It is shown that students with an active lifestyle are characterized by more advanced mechanisms of regulation of the circulatory system.
Опис
Ключові слова
збереження здоров'я школярів, фізичний стан учнів, рухова активність, молорухомий спосіб життя, серцево-судинна система, дихальна система, сохранение здоровья школьников, физическое состояние учеников, двигательная активность, молоподвижный образ жизни, сердечно-сосудистая система, дыхательная система, preserving the health of schoolchildren, physical condition of children, physical activity, youthful lifestyle, cardiovascular system, respiratory system
Цитування
Коваленко Л .П. Функціональні показники кардіореспіраторної системи учнів впродовж навчального року / Л. П. Коваленко, А. В. Мамотенко // Наукові здобутки: проєкти, дослідження, перспективи : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., Старобільськ, 15-16 груд. 2020 р./ Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – Старобільськ : ЛНУ, 2020. – С. 36–40.