Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4191
Назва: Методичні рекомендації до курсу "Постановка голосу"
Інші назви: Методические рекомендации к курсу "Постановка голоса"
Methodical recommendations for the course "Voice staging"
Автори: Кузьмічова, В. А.
Ключові слова: постановка голосу
самостійна робота
діагностика успішності навчання
вокально-педагогічний репертуар
постановка голоса
самостоятельная работа
диагностика успешности обучения
вокально-педагогический репертуар
voice staging
independent work
diagnosis of learning success
vocal and pedagogical repertoire
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Кузьмічова В. А. Методичні рекомендації до курсу "Постановка голосу": (для бакалаврів ден. та заоч. форми навчання вищ. пед. навч. закл.) / В. А. Кузьмічова ; Харків нац пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2017. – 37 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації предназначені для ознайомлення студентів зі змістом навчальної дисципліни "Постановка голосу". Постановка голосу майбутнього вчителя музичного мистецтва – досить складний, довготривалий, послідовний та систематичний процес, який проходить безпосередньо на індивідуальних заняттях з викладачем (необхідність застосування принципу індивідуального підходу зумовлено індивідуальними природними здібностями студента). В процесі навчання студенти одержують систематизовані знання щодо функцій та будови голосового апарату, гігієни та охорони голосу, вивчають біофізіологічні механізми співацького та мовленнєвого процесу, стійкі критерії якості співу та виконавської майстерності. Методические рекомендации предназначена для ознакомления студентов с содержанием учебной дисциплины "Постановка голоса". Постановка голоса будущего учителя музыкального искусства – достаточно сложный, длительный, последовательный и систематический процесс, который проходит непосредственно на индивидуальных занятиях с преподавателем (необходимость применения принципа индивидуального подхода обусловлено индивидуальными природными способностями студента). В процессе обучения студенты получают систематизированные знания о функциях и строения голосового аппарата, гигиены и охраны голоса, изучают биофизиологические механизмы певца и речевого процесса, устойчивые критерии качества пения и исполнительского мастерства. Methodical recommendations are intended for acquaintance of students with the maintenance of educational discipline "Voice staging". Voice staging of a future music teacher is a rather complex, long-lasting, consistent and systematic process, which takes place directly in individual lessons with the teacher (the need to apply the principle of individual approach due to individual natural abilities of the student). In the process of learning students gain systematic knowledge about the functions and structure of the vocal apparatus, hygiene and voice protection, study the biophysiological mechanisms of the singing and speaking process, stable criteria for the quality of singing and performing skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4191
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьмічова В.А. Методичні рекомендації до курсу Постановка голосу.docx70.17 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.