Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4054
Назва: РОЛЬ ЦІННОСТЕЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Інші назви: РОЛЬ ЦЕННОСТЕЙ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ СОВРЕМЕННОЙ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ
ROLE OF VALUES IN MODERN EDUCATION PROCESS OF PRIMARY SCHOOL
Автори: Яворівська, В. Л.
Ключові слова: духовні цінності
молодший шкільний вік
культура
людинознавство
духовные ценности
младший школьный возраст
культура
человековедение
spiritual values
junior school age
culture
humanity
Дата публікації: 26-тра-2016
Видавництво: ОО "Институт социальной трансформации"
Бібліографічний опис: Яворівська В. Л. Роль цінностей в освітньому процесі сучасної початкової школи / В. Л. Яворівська // Актуальные научные исследования в современном мире : сб. науч. тр. ХІІІ Междунар. научн. конф., Переяслав-Хмельницкий, 26-27 мая 2016 г. – Переяслав-Хмельницкий : NGO THE INSTITUTE FOR SOCIAL TRANSFORMATION, 2016. – Вып. 5 (13), Ч. 4. – С. 116–119.
Короткий огляд (реферат): Криза цінностей, дефіцит духовності зумовлюють напружений пошук шляхів гуманізації життя, осмислення цінностей сучасного і майбутнього. Процес засвоєння культурних цінностей проходить через знайомство з різноманітними текстами, звичаями, нормами поведінки. Засвоєння культурних цінностей є одним із аспектів саморозвитку дітей молодшого шкільного віку, і можливості культури в процесі впливу на особистісний саморозвиток учнів є значним. У людському бутті найбільш важливу роль відіграють базові цінності, до яких відносяться благо, добро, свобода, справедливість, істина, життя, здоров‘я, краса. На таких базових цінностях виховується людина, але орієнтуючись на них формується і суспільство в цілому. Кризис ценностей, дефицит духовности обусловливают напряженный поиск путей гуманизации жизни, осмысление ценностей современного и будущего. Процесс усвоения культурных ценностей проходит через знакомство с разнообразными текстами, обычаями, нормами поведения. Усвоение культурных ценностей является одним из аспектов саморазвития детей младшего школьного возраста, и возможности культуры в процессе воздействия на личностное саморазвитие учащихся является значительным. В человеческом бытии наиболее важную роль играют базовые ценности, к которым относятся благо, добро, свобода, справедливость, истина, жизнь, здоровье, красота. На таких базовых ценностях воспитывается человек, но ориентируясь на них, формируется и общество в целом. The crisis of values, spirituality deficiency causing intense search for ways to humanize life, understanding the present and future value. The process of assimilation of cultural values is through familiarity with a variety of texts, traditions, norms of behavior. The acquisition of cultural property is one of the aspects of self-primary school children, and the possibility of culture in the impact on personal self-development of pupils is significant. In the human being, the most important role played by core values, which include good, good, freedom, justice, truth, life, health and beauty. In such basic values educated man, but focusing on them formed and society as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4054
Розташовується у зібраннях:Кафедра хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яворівська В. Л. Роль цінностей.pdf603.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.