Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3970
Title: Дистанційне навчання як каталізатор розвитку сучасної освіти і науки на засадах фасилітації
Other Titles: Дистанционное обучение как катализатор развития современного образования и науки на основе фасилитации
Distance learning as a catalyst for the development of modern education and science based on facilitation
Authors: Прокопенко, А. І.
Прокопенко, І. А.
Прокопенко, А. И.
Прокопенко, И. А.
Prokopenko, А.
Prokopenko, І.
Keywords: освіта
дистанційне навчання
педагогічна фасилітація
образование
дистанционное обучение
педагогическая фасилитация
education
distance learning
pedagogical facilitation
Issue Date: 3-Aug-2020
Publisher: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, Wloclawek
Citation: Прокопенко А. І. Дистанційне навчання як каталізатор розвитку сучасної освіти і науки на засадах фасилітації / А. І. Прокопенко, І. А. Прокопенко // Pedagogical and psychological education as a component of the education system in Ukraine and the EU countries : scientific and pedagogic internship, Wloclawek, August 3 - September 11, 2020. – Wloclawek : Baltija Publishing, 2020. – С. 181–183.
Abstract: В інформаційному суспільстві фасилитацийні принципи і методи є кращими помічниками педагогів для налагодження взаємодії при дистанційному / змішаному навчання з усіма категоріями здобувачів освіти. В информационном обществе фасилитационные принципы и методы являются лучшими помощниками педагогов для налаживания взаимодействия при дистанционном / смешанном обучение со всеми категориями соискателей образования. In the information society, facilitation principles and methods are the best assistants for educators to establish interaction in distance / blended learning with all categories of education applicants.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3970
ISBN: 978-9934-588-71-6
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.