Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3967
Назва: Відкриті освітні ресурси як засіб студентоцентрованого навчання та професійного вдосконалення
Інші назви: Открытые образовательные ресурсы как средство студентоцентрированного обучения и профессионального совершенствования
Open educational resources as a means of student-centered learning and professional development
Автори: Олійник, Т. О.
Ключові слова: відкрити освітні ресурси
навчання
студенти
открытые образовательные ресурсы
обучение
студенты
open educational resources
teaching
students
Дата публікації: 18-тра-2020
Видавництво: Інститут вищої освіти НАПН України
Бібліографічний опис: Олійник Т. О. Відкриті освітні ресурси як засіб студентоцентрованого навчання та професійного вдосконалення / Т. О. Олійник // Особистість студента та соціокультурне середовище університету в суспільному контексті: зб. наук. пр. ІV Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 18 трав. 2020 р. / Ін-т вищої освіти НАПН України. – Київ : ІВО НАПНУ, 2020. – С. 76–78.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання створення та впровадження відповідних курсів, що відповідають сучасним викликам, по встановленню балансу між утворенням, кваліфікацією, соціалізацією і особистісного розвитку науково-педагогічних кадрів в умовах розвитку цифрової інклюзивної екосистеми.Рассмотрены вопросы создания и внедрения соответствующих курсов , отвечающих современным вызовам , по установлению баланса между образованием, квалификацией, социализацией и личностного развития научно-педагогических кадров в условиях развития цифровой инклюзивной экосистемы. The issues of creating and implementing appropriate courses that meet modern challenges to establish a balance between education, qualifications, socialization and personal development of scientific and pedagogical personnel in the development of a digital inclusive ecosystem are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3967
ISBN: 978-617-7486-35-9
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.