Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧухно, О. А.-
dc.contributor.authorРиженко, М. В.-
dc.date.accessioned2020-12-01T13:50:36Z-
dc.date.available2020-12-01T13:50:36Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationЧухно О. А. Етапи формування слухо-вимовних навичок майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання / О. А. Чухно, М. В. Риженко // The world of science and innovation : the 4 th International scientific and practical conference, London, November 11-13, 2020. – London : Cognum Publishing House, 2020. – Pp. 912–916.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-92-9472-197-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3923-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання навчання майбутніх учителів-філологів англійської вимови в умовах переходу закладів вищої освіти на дистанційне навчання. Висвітлено особливості професійно орієнтованого навчання фонетичного аспекту мовлення й визначено етапи формування англомовних слухо-вимовних навичок майбутніх учителів у дистанційному форматі. В статье рассмотрены вопросы обучения будущих учителивфилологив английского произношения в условиях перехода учреждений высшего образования на дистанционное обучение. Освещены особенности профессионально ориентированного обучения фонетического аспекта речи и определены этапы формирования англоязычных слухо-произносительных навыков будущих учителей в дистанционном формате. The article aims to solve the problem of teaching future teachers English pronunciation in the context of distance learning. The author outlines the features of professionally oriented teaching of phonetics and defines the stages of developing future teachers' English pronunciation skills in distance learning.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherCognum Publishing Houseuk_UA.UTF-8
dc.subjectвимоваuk_UA.UTF-8
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectслухо-вимовні навичкиuk_UA.UTF-8
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA.UTF-8
dc.subjectпроизношениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectслухо-произносительные навыкиuk_UA.UTF-8
dc.subjectучреждения высшего образованияuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие учителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectpronunciationuk_UA.UTF-8
dc.subjectdistance learninguk_UA.UTF-8
dc.subjectauditory pronunciation skillsuk_UA.UTF-8
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture teachersuk_UA.UTF-8
dc.titleЕтапи формування слухо-вимовних навичок майбутніх учителів в умовах дистанційного навчанняuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeЭтапы формирования слухо-произносительных навыков будущих учителей в условиях дистанционного обученияuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeStages of formation of auditory and pronunciation skills of future teachers in the conditions of distance learninguk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра англійської фонетики і граматики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чухно+Риженко, Стаття.pdf236.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.