Етапи формування слухо-вимовних навичок майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання
Завантаження...
Дата
2020-11
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Cognum Publishing House
Анотація
У статті розглянуто питання навчання майбутніх учителів-філологів англійської вимови в умовах переходу закладів вищої освіти на дистанційне навчання. Висвітлено особливості професійно орієнтованого навчання фонетичного аспекту мовлення й визначено етапи формування англомовних слухо-вимовних навичок майбутніх учителів у дистанційному форматі. В статье рассмотрены вопросы обучения будущих учителивфилологив английского произношения в условиях перехода учреждений высшего образования на дистанционное обучение. Освещены особенности профессионально ориентированного обучения фонетического аспекта речи и определены этапы формирования англоязычных слухо-произносительных навыков будущих учителей в дистанционном формате. The article aims to solve the problem of teaching future teachers English pronunciation in the context of distance learning. The author outlines the features of professionally oriented teaching of phonetics and defines the stages of developing future teachers' English pronunciation skills in distance learning.
Опис
Ключові слова
вимова, дистанційне навчання, слухо-вимовні навички, заклади вищої освіти, майбутні вчителі, произношение, дистанционное обучение, слухо-произносительные навыки, учреждения высшего образования, будущие учителя, pronunciation, distance learning, auditory pronunciation skills, higher education institutions, future teachers
Цитування
Чухно О. А. Етапи формування слухо-вимовних навичок майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання / О. А. Чухно, М. В. Риженко // The world of science and innovation : the 4 th International scientific and practical conference, London, November 11-13, 2020. – London : Cognum Publishing House, 2020. – Pp. 912–916.