Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСосюрка, Н. О.-
dc.date.accessioned2020-10-28T11:57:27Z-
dc.date.available2020-10-28T11:57:27Z-
dc.date.issued2018-04-26-
dc.identifier.citationСосюрка Н. О. Реклама як метод управління людьми / Н. О. Сосюрка // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 107.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3815-
dc.description.abstractРеклама є як частиною економічних відносин, так і частиною стосунків між людьми. Реклама - діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач - зацікавленістю в даному товарі. Якщо покупець не виявив інтерес, то мета рекламодавця не досягнута. Реклама является как частью экономических отношений, так и частью отношений между людьми. Реклама - диалог между продавцом и потребителем, где продавец выражает свои намерения через рекламные средства, а потребитель - заинтересованностью в данном товаре. Если покупатель не проявил интерес, то цель рекламодателя не достигнута. Advertising is both part of economic relations and part of relationships between people. Advertising is a dialogue between a seller and a consumer, where the seller expresses his intentions through advertising means, and the consumer expresses his interest in this product. If the buyer has not shown interest, then the advertiser's goal has not been achieved.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультетuk_UA.UTF-8
dc.subjectекономікаuk_UA.UTF-8
dc.subjectекономічні відносиниuk_UA.UTF-8
dc.subjectрекламаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпокупціuk_UA.UTF-8
dc.subjectстудентські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectэкономикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectэкономические отношенияuk_UA.UTF-8
dc.subjectрекламаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпокупателиuk_UA.UTF-8
dc.subjectстуденческие работыuk_UA.UTF-8
dc.subjecteconomyuk_UA.UTF-8
dc.subjecteconomic relationsuk_UA.UTF-8
dc.subjectadvertisinguk_UA.UTF-8
dc.subjectbuyersuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudent workuk_UA.UTF-8
dc.titleРеклама як метод управління людьмиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeРеклама как метод управления людьмиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeAdvertising as a method of managing peopleuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сосюрка Н. О. pdf255.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.