Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3815
Назва: Реклама як метод управління людьми
Інші назви: Реклама как метод управления людьми
Advertising as a method of managing people
Автори: Сосюрка, Н. О.
Ключові слова: економіка
економічні відносини
реклама
покупці
студентські роботи
экономика
экономические отношения
реклама
покупатели
студенческие работы
economy
economic relations
advertising
buyers
student work
Дата публікації: 26-кві-2018
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Бібліографічний опис: Сосюрка Н. О. Реклама як метод управління людьми / Н. О. Сосюрка // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 107.
Короткий огляд (реферат): Реклама є як частиною економічних відносин, так і частиною стосунків між людьми. Реклама - діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач - зацікавленістю в даному товарі. Якщо покупець не виявив інтерес, то мета рекламодавця не досягнута. Реклама является как частью экономических отношений, так и частью отношений между людьми. Реклама - диалог между продавцом и потребителем, где продавец выражает свои намерения через рекламные средства, а потребитель - заинтересованностью в данном товаре. Если покупатель не проявил интерес, то цель рекламодателя не достигнута. Advertising is both part of economic relations and part of relationships between people. Advertising is a dialogue between a seller and a consumer, where the seller expresses his intentions through advertising means, and the consumer expresses his interest in this product. If the buyer has not shown interest, then the advertiser's goal has not been achieved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3815
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сосюрка Н. О. pdf255.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.