Зміст і механізм формування західного бренду

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2018-04-26
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Анотація
Статтю присвячено дослiдженню змісту і механізму формування західного бренду. Статья посвящена исследованию содержания и механизма формирования западного бренда. The article is devoted to the study of the content and mechanism of formation of the Western brand.
Опис
Ключові слова
бренди, механізми формування, західні бренди, покупці, студентські роботи, бренды, механизмы формирования, западные бренды, покупатели, студенческие работы, brands, mechanisms of formation, western brands, buyers, student work
Цитування
Цой Т. В. Зміст і механізм формування західного бренду / Т. В. Цой // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 108.