Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3756
Title: Ставлення до навчання студентів з низьким рівнем академічної мотивації
Other Titles: Отношение к учебе студентов с низким уровнем академической мотивации
Attitudes towards learning from students with low academic motivation
Authors: Кузнєцов, М. А.
Фоменко, К. І.
Жданюк, Л. О.
Keywords: ставлення
навчання
студенти
мотивація
емоціїї
губристична мотивація
академічна мотивація
типологія мотивації студентів
методика психодіагностики потреб
емоційне ставлення до навчання
отношение
обучение
студенты
губристическая мотивация
академическая мотивация
типология мотивации студентов
методика психодиагностики потребностей
эмоциональное отношение к обучению
attitude
teaching
students
motivation
emotions
hubristic motivation
academic motivation
навчальна мотивація
typology of student motivation
methods of psychodiagnostics of needs
emotional attitude to learning
Issue Date: 2019
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, видавництво "Діса плюс"
Citation: Кузнєцов М. А. Ставлення до навчання у студентів з нимзьким рівнем академічної мотиавації : монографія / М. А. Кузнєцов, К. І. Фоменко, Л. О. Жданюк / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Діса плюс, 2019. – 153 с.
Abstract: Монографія присвячена дослідженню емоційного ставлення до навчання у студентів з низьким рівнем академічної мотивації. У роботі подано теоретичний огляд проблеми емоційного ставлення до навчання та навчальної мотивації, розроблено комплекс психодіагностики потреб студентів, що задовольняються у навчально-професійній діяльності. Показано типологію академічної мотивації студентів та її взаємну обумовленість з емоційним ставленням до навчання. Розроблено програму оптимізації ставлення до навчання студентів та формування зрілих форм академічної мотивації, ефективність якої доведено. Монография посвящена исследованию эмоционального отношения к учебе у студентов с низким уровнем академической мотивации. В работе представлены теоретический обзор проблемы эмоционального отношения к учебе и учебной мотивации, разработан комплекс психодиагностики потребностей студентов, которые удовлетворяются в учебно-профессиональной деятельности. Показано типологию академической мотивации студентов и ее взаимную обусловленность с эмоциональным отношением к учебе. Разработана программа оптимизации отношение к учебе студентов и формирования зрелых форм академической мотивации, эффективность которой доказана. The monograph is devoted to the study of the emotional attitude to learning among students with a low level of academic motivation. The paper presents a theoretical review of the problem of emotional attitude to learning and educational motivation, developed a complex of psychodiagnostics of students' needs, which are satisfied in educational and professional activities. The typology of academic motivation of students and its interdependence with an emotional attitude to learning are shown. A program has been developed to optimize students' attitude to learning and the formation of mature forms of academic motivation, the effectiveness of which has been proven.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3756
ISBN: 978-617-7645-70-1
Appears in Collections:Кафедра психології
Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZHDANIUK монография.pdfКузнєцов М. А. Ставлення до навчання студентів з низьким рівнем академічної мотивації : монографія / М. А. Кузнєцов, К. І. Фоменко, Л. О. Жданюк ; Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : Діса плюс, 2019. – 153 с.1.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.