Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3748
Назва: Корекція негативних емоцій учнів з інтелектуальними порушеннями в навчальній діяльності
Інші назви: Коррекция негативных эмоций учащихся с интеллектуальными нарушениями в учебной деятельности
Correction of negative emotions of pupils with intellectual disabilities in educational activities
Автори: Коваленко, В. Є.
Ключові слова: негативні емоції
навчально-пізнавальна діяльність
інтелектуальні розлади
негативные эмоции
учебно-познавательная деятельность
интеллектуальные расстройства
negative emotions
educational and cognitive activity
intellectual disorders
Дата публікації: 20-вер-2019
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Коваленко В. Є. Корекція негативних емоцій учнів з інтелектуальними порушеннями в навчальній діяльності / В. Є. Коваленко // Природнича наука й освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20-22 верес. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. Т. Ю. Маркіної, А. Б. Чаплигіної, Т. Є. Комісової. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 96–99.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему корекції негативних емоцій, які виникають у дітей з вадами інтелекту в навчально-пізнавальній діяльності. Ми розглядаємо методи обличчя, жесту, інтонації, контакту, конфіденційних дій, спосіб переключення уваги, різні типи пропозицій, нейропсихологічне дихання, рухові вправи та елементи самомасажу. В статье анализируется проблема коррекции негативных эмоций, возникающих у детей с ограниченными интеллектуальными возможностями в учебно-познавательной деятельности. Рассматриваются методы лицевых, жестовых, интонационных, контактных, конфиденциальных действий, метод переключения внимания, различные типы внушений, нейропсихологическое дыхание, двигательные упражнения и элементы самомассажа. Thе article analyzes the problem of correction of negative emotions that arise in children with intellectual disabilities in educational and cognitive activities. We consider methods of facial, gesture, intonation, contact, confidential actions, the method of switching attention, different types of suggestions, neuropsychological breathing, motor exercises and self-massage elements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3748
Розташовується у зібраннях:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко В. Є. pdf2.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.