Теоретичні питання оцінки якості роботи вищого навчального закладу

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2010
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Анотація
Розглянуто оцінку якості роботи вищого навчального закладу як уявлення про можливості вищої школи задовольнити потреби суспільства у конкурентоспроможних фахівцях, визнання цінності вищої освіти. До складників оцінки якості діяльності педагогічного колективу вузу віднесено діагностику, аналіз отриманих результатів, прогнозування розвитку суб’єктів професійної підготовки. На основі результатів моніторингу уточнено показники якості роботи вузу та чинники, які позитивно впливають на управління вищою освітою. Рассмотрено оценку качества высшего учебного заведения как представление о возможностях высшей школы удовлетворить потребности общества в конкурентноспособных специалистах, признание ценности высшего образования. К составляющим оценки качества деятельности педагогического коллектива вуза отнесено диагностику, анализ полученных результатов, прогнозирование развития субъектов профессиональной подготовки. На основе результатов мониторинга уточнено показатели качества работы вуза и факторы, которые положительно влияют на управление высшим образованием. The assessment o f university quality as a conception o f higher school potential to satisfy society demand in competitive specialists and acknowledgement o f higher education value has been examined. Diagnosing, analyzing o f obtained results, predicting the development o f subjects o f vocational training have been defined as components o f quality assessment o f teaching staff activities. On the ground o f monitored results the quality indices o f university activity and factors which influence higher education management in a positive way have been specified.
Опис
Ключові слова
управління, оцінка,, якість, викладач, студент, вищий навчальний заклад, управление, оценка, качество, преподаватель, студент, высшее учебное заведение, management, assessment, quality, teacher, student, higher education
Цитування
Прокопенко А. І. Теоретичні питання оцінки якості роботи вищого навчального закладу / А. І. Прокопенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. : Педагогіка / [редкол.: Г. Терещук (голов. ред.) та ін.]. – Тернопіль : [ТНПУ], 2010. – № 2. – С. 56–61.