Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3695
Title: | Інтегрований підхід до формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя |
Other Titles: | Интегрированный подход к формированию эколого-валеологической компетентности будущего учителя Integrated approach to the formation o f eco-valeological competence of future teacher |
Authors: | Дрожик, Л. В. Щербак, І. М. Щербак, И. Н. Drozhik, L. Shcherbak, I. |
Keywords: | методологія інтеграція інтегрований підхід еколого-валеологічна компетентність майбутній учитель методология интеграция интегрированный подход эколого-валеологическая компетентность будущий учитель methodology integration integrated approach eco-valeological competence future teacher |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Херсонський національний технічний університет |
Citation: | Дрожик, Л. В. Інтегрований підхід до формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя / Л. В. Дрожик, І. М. Щербак // Актуальні проблеми державного управління педагогіки та психології : зб. наук. пр. / Херсон. нац. техн. ун-т. – Херсон : ХНТУ, 2015. – Вип. 1 (12), т. 3. – С. 29–32. |
Abstract: | У статті розкрито обгрунтування інтегрованого підходу у процесі формування еколого-валеологічної компетентності майбутніх учителів. Охарактеризовано онтологічну сутність таких наук як екологія та валеологія. Розглянута інтеграція як один з головних шляхів оновлення змісту еколого-валеологічної освіти. Приділено увагу введенню інтегрованих курсів з еколого-валеологічною проблематикою, які сприятимуть вдосконаленню предметної системи, поглибленню взаємозалежностей між дисциплінами. Наголошено на еколого-валеологізації природничих курсів шляхом уведення у програми інтегрованого еколого-валеологічного компонента, який дозволить сформувати у студентів узагальнене уявлення про навколишній світ та здоров'я людини, мислити власними категоріями, зіставляти узагальнені висновки з конкретними явищами. В статье раскрыто обоснование интегрированного подхода в процессе формирования эколого-валеологической компетентности будущих учителей.Охарактеризована онтологическая сущность таких наук ка экология и валеология. Рассмотрена интеграция как один из главных путей обновления содержания эколого-валеологического образования. Уделено внимание введению интегрированных курсов с эколого-валеологической проблематикой, способствующих совершенствованию предметной системы, углублению взаимосвязей и взаимозависимостей между дисциплинами. Отмечено эколого-валеологизацию естественных курсов путем введения в программы интегрированного эколого-валеологического компонента, который позволит сформировать у студентов обобщенное представление об окружающем мире и здоровьи человека, способность мыслить собственными категориями, сопоставлять обобщенные выводы с конкретными явлениями. The articl reveals the essence of the integrated approach in the process of forming eco-valeological competence of future teachers. Characterized ontological essence of such sciences as ecology and valeology. Considered integration as one of the main ways to update the content of eco-valeological education. Attention is paid to the introduction of integrated courses with eco-valeological issues that will contribute to the improvement of the subject system, deepen relationships and interdependencies between disciplines. Emphasized the eco-valeologization of natural courses by putting integrated eco-valeological component info the programs that will allow forming a generalized idea about the environment and human health, to think their own categories, to compare the findings with specific events. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3695 |
Appears in Collections: | Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дрожик Л. В., Щербак І. Л.pdf | 416.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.