Теорія громадянської непокори Мохандаса Карамчанда Ганді в Південній Африці та його відносини з Германом Калленбахом

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-04-28
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНУ імені В. Н. Каразіна, ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Анотація
Підводячи підсумки, слід зазначити, що відносини М. К. Ганді з Г. Калленбахом створювали більші можливості в реалізації й розвитку теорії громадської непокори. Важливим аргументом залишається той факт, що Ганді був «подразником» для багатьох впливових людей. Саме таких відносин не вистачає нашому суспільству та іншим спільнотам, де можна розвивати та примножувати досягнення великого філософа. Подводя итоги, следует отметить, что отношения М. К. Ганди с Г. Калленбахом создавали большие возможности в реализации и развитии теории гражданского неповиновения. Важным аргументом остается тот факт, что Ганди был «раздражителем» для многих влиятельных людей. Именно таких отношений не хватает нашему обществу и другим сообществам, где можно развивать и приумножать достижения великого философа. Summing up, it should be noted that the relationship of M.K. Gandhi and G. Callenbach created great opportunities for realizing and developing the theory of civil disobedience. An important argument remains the fact that Gandhi was a "stimulus" for many influential people. It is precisely these relationships that our society and other communities lack, where it is possible to develop and increase the achievements of the great philosopher.
Опис
Ключові слова
східні мови, громадянська непокора, Південна Африка, магістерські роботи, восточные языки, гражданское неповиновение, Южная Африка, магистерские работы, eastern languages, civil disobedience, South Africa, master's work
Цитування
Матющенко Є. В. Теорія громадянської непокори Мохандаса Карамчанда Ганді в Південній Африці та його відносини з Германом Калленбахом / Є. В. Матющенко // Питання сходознавства в Україні : тези доп. Всеук. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Харків, 28 берез. 2019 р. / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2019. – C. 327–329.