Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашкір, О. І.-
dc.date.accessioned2020-05-12T13:35:31Z-
dc.date.available2020-05-12T13:35:31Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБашкір О. І. Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 — теорія і методика проф. освіти / О. І. Башкір ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2010. – 239 с.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3551-
dc.description.abstractУ роботі розкрито сутність дефініції ”педагогічна імпровізація“ як швидкого, гнучкого й адекватного реагування на щойно створені ситуації або ті, що стихійно, раптово виникли в педагогічній діяльності, та вимагають миттєвої реакції. Обгрунтовано технологію формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки, уточнено критерії й показники готовності майбутнього вчителя до педагогічної імпровізації. В работе раскрыта сущность дефиниции "педагогическая импровизация" как быстрого, гибкого и адекватного реагирования на только что созданные ситуации или те, стихийно, внезапно возникли в педагогической деятельности, и требуют мгновенной реакции. Обоснованно технологию формирования готовности будущих учителей к педагогической импровизации в процессе профессиональной подготовки, уточнены критерии и показатели готовности будущего учителя к педагогической импровизации. The paper reveals the essence of the definition of “pedagogical improvisation” as a quick, flexible and adequate response to situations that have just been created or those that spontaneously arise suddenly in pedagogical activity and require an instant reaction. The technology of forming the readiness of future teachers for pedagogical improvisation in the process of vocational training is justified, the criteria and indicators of the future teacher's readiness for pedagogical improvisation are specified.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогічна імпровізаціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectфахова підготовка вчителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectвища школаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогическая импровизацияuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная подготовка учителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectвысшая школаuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие учителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogical improvisationuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional teacher traininguk_UA.UTF-8
dc.subjecthigh schooluk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture teachersuk_UA.UTF-8
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовкиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeФормирование готовности будущих учителей к педагогической импровизации в процессе профессиональной подготовкиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeFormation of readiness of future teachers for pedagogical improvisation in the process of vocational traininguk_UA.UTF-8
dc.typeThesisuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
дисертація_Башкір.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.