Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3551
Назва: Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки
Інші назви: Формирование готовности будущих учителей к педагогической импровизации в процессе профессиональной подготовки
Formation of readiness of future teachers for pedagogical improvisation in the process of vocational training
Автори: Башкір, О. І.
Ключові слова: педагогічна імпровізація
фахова підготовка вчителя
вища школа
майбутні вчителі
педагогическая импровизация
профессиональная подготовка учителя
высшая школа
будущие учителя
pedagogical improvisation
professional teacher training
high school
future teachers
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Башкір О. І. Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 — теорія і методика проф. освіти / О. І. Башкір ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2010. – 239 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито сутність дефініції ”педагогічна імпровізація“ як швидкого, гнучкого й адекватного реагування на щойно створені ситуації або ті, що стихійно, раптово виникли в педагогічній діяльності, та вимагають миттєвої реакції. Обгрунтовано технологію формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки, уточнено критерії й показники готовності майбутнього вчителя до педагогічної імпровізації. В работе раскрыта сущность дефиниции "педагогическая импровизация" как быстрого, гибкого и адекватного реагирования на только что созданные ситуации или те, стихийно, внезапно возникли в педагогической деятельности, и требуют мгновенной реакции. Обоснованно технологию формирования готовности будущих учителей к педагогической импровизации в процессе профессиональной подготовки, уточнены критерии и показатели готовности будущего учителя к педагогической импровизации. The paper reveals the essence of the definition of “pedagogical improvisation” as a quick, flexible and adequate response to situations that have just been created or those that spontaneously arise suddenly in pedagogical activity and require an instant reaction. The technology of forming the readiness of future teachers for pedagogical improvisation in the process of vocational training is justified, the criteria and indicators of the future teacher's readiness for pedagogical improvisation are specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3551
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисертація_Башкір.pdf2.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.