Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3551
Название: Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки
Другие названия: Формирование готовности будущих учителей к педагогической импровизации в процессе профессиональной подготовки
Formation of readiness of future teachers for pedagogical improvisation in the process of vocational training
Авторы: Башкір, О. І.
Ключевые слова: педагогічна імпровізація
фахова підготовка вчителя
вища школа
майбутні вчителі
педагогическая импровизация
профессиональная подготовка учителя
высшая школа
будущие учителя
pedagogical improvisation
professional teacher training
high school
future teachers
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Библиографическое описание: Башкір О. І. Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 — теорія і методика проф. освіти / О. І. Башкір ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2010. – 239 с.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розкрито сутність дефініції ”педагогічна імпровізація“ як швидкого, гнучкого й адекватного реагування на щойно створені ситуації або ті, що стихійно, раптово виникли в педагогічній діяльності, та вимагають миттєвої реакції. Обгрунтовано технологію формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки, уточнено критерії й показники готовності майбутнього вчителя до педагогічної імпровізації. В работе раскрыта сущность дефиниции "педагогическая импровизация" как быстрого, гибкого и адекватного реагирования на только что созданные ситуации или те, стихийно, внезапно возникли в педагогической деятельности, и требуют мгновенной реакции. Обоснованно технологию формирования готовности будущих учителей к педагогической импровизации в процессе профессиональной подготовки, уточнены критерии и показатели готовности будущего учителя к педагогической импровизации. The paper reveals the essence of the definition of “pedagogical improvisation” as a quick, flexible and adequate response to situations that have just been created or those that spontaneously arise suddenly in pedagogical activity and require an instant reaction. The technology of forming the readiness of future teachers for pedagogical improvisation in the process of vocational training is justified, the criteria and indicators of the future teacher's readiness for pedagogical improvisation are specified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3551
Располагается в коллекциях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Дисертації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
дисертація_Башкір.pdf2.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.