Зміст та сутність поняття обдарованість в наукових працях вітчизняних та закордонних вчених

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-03-28
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Підсумовуючи погляди вітчизняних і закордонних дослідників, доцільно спробувати сформулювати поняття обдарованість наступним чином. Отже, обдарованість, це насамперед комплексне поєднання гнучких, високого рівня інтелектуальних та творчих здібностей, формування яких відбувається безпосередньо під час повсякденної діяльності з обов'язково притаманним цьому процесу позитивним емоційним фоном. Подытоживая взгляды отечественных и зарубежных исследователей, целесообразно попытаться сформулировать понятие одаренность следующим образом. Итак, одаренность, это прежде всего комплексное сочетание гибких, высокого уровня интеллектуальных и творческих способностей, формирование которых происходит непосредственно во время повседневной деятельности с обязательно присущим этому процессу положительным эмоциональным фоном. Summing up the views of domestic and foreign researchers, it is advisable to try to formulate the concept of giftedness as follows. So, giftedness is, first of all, a complex combination of flexible, high level of intellectual and creative abilities, the formation of which occurs directly during everyday activities with the positive emotional background inherent in this process.
Опис
Ключові слова
східні мови, поняття обдарованість, вчені, наукові праці, восточные языки, понятие одаренность, ученые, научные работы, eastern languages, the concept of giftedness, scientists, scientific work
Цитування
Науменко С. С. Зміст та сутність поняття обдарованість в наукових працях вітчизняних та закордонних вчених / С. С. Науменко // Питання сходознавства в Україні : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Харків, 28 берез. 2019 р. / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2019. – C. 250–251.