Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3471
Назва: Проблема готовності майбутнього вчителя мистецтва до професійної діяльності
Інші назви: Проблема готовности будущего учителя искусства к профессиональной деятельности
The problem of future teacher's readiness for professional activity
Автори: Давидович, Л. В.
Ключові слова: підготовка
професійна готовність
професійна діяльність
вчитель мистецтва
подготовка
профессиональная готовность
профессиональная деятельность
учитель искусства
training
professional readiness
professional activity
art teacher
Дата публікації: 23-гру-2019
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Давидович Л. В. Проблема готовності майбутнього вчителя мистецтва до професійної діяльності / Л. В. Давидович // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 2. – С. 102–107.
Короткий огляд (реферат): У статті характеризуються наукові підходи стосовно проблеми професійної готовності та історичні етапи їх розвитку. Розглядається взаємозалежність термінів «підготовка» та «готовність» майбутнього вчителя мистецтва до професійної діяльності. В статье характеризуются научные подходы к проблеме профессиональной готовности и исторические этапы их развития. Рассматривается взаимозависимость терминов «подготовка» и «готовность» будущего учителя искусства к профессиональной деятельности. In article characterizes the scientific approaches and the historical stages of the professional readiness problem. There is importance interdependence of the terms «training» and «readiness» the future teacher of the art to the professional activity. Most scholars consider preparing students for the formation of the professional qualities and readiness for the various activities, as processes that have their own peculiarities and patterns. Given the above, the terms "preparation" and "readiness" should not be regarded as synonymous, these concepts are interdependent. This is explained first of all by the fact that one or another quality of the readiness of the specialist is determined exactly by which he received the training. The term "preparation" does not by chance mean a dynamic process, the purpose of which is the formation of the professional quality, which is "readiness". That is why the terms “preparation” and “readiness” are considered by most scholars as interrelated and interdependent.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3471
ISBN: 978-617-7298-28-0
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.