Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3454
Назва: Образно-асоціативний підхід до підготовки фахівців з дизайну одягу
Інші назви: Образно-ассоциативный подход к подготовке специалистов по дизайну одежды
Figurative and associative approach to the training of clothing design professionals
Автори: Бабій, Н.
Куратова, М. Г.
Ключові слова: образно-асоціативний підхід
дизайн
одяг
професійна підготовка
дизайнер-педагог
студентські роботи
образно-ассоциативный подход
одежда
профессиональная подготовка
дизайнер-педагог
студенческие работы
igurative-associative approach
design
clothing
professional training
designer-teacher
student work
Дата публікації: 23-гру-2019
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Бабій Н. Образно-асоціативний підхід до підготовки фахівців з дизайну одягу / Н. Бабій, М. Г. Куратова // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 2. – С. 42–47.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості образно-асоціативного підходу до становлення підготовки спеціалістів у галузі дизайну одягу. Визначено суть образно-асоціативного підходу як основи творчої реалізації створення одягу дизайнером. Визначено умови ефективності професійної підготовки фахівців дизайну одягу. В статье рассмотрены особенности образно-ассоциативного подхода к становлению подготовки специалистов в области дизайна одежды. Определена суть образно-ассоциативного подхода как основы творческой реализации создания одежды дизайнером. Определены условия эффективности профессиональной подготовки специалистов дизайна одежды. The article deals with the peculiarities of the figurative and associative approach to the specialists in the design of the clothing. The essence of the figurative-associative approach as the basis for the creative implementation of the designer's clothes is determined. The conditions of the effectiveness of the designe clothes professional training in the field of the design are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3454
ISBN: 978-617-7298-28-0
Розташовується у зібраннях:Кафедра дизайну



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.