Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3445
Название: | Сутність професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музичного мистецтва |
Другие названия: | Сущность профессионально-ценностных ориентаций будущих учителей музыкального искусства The essence of the professional-value orientations of future music teachers |
Авторы: | Трубнікова, Д. О. Тушева, В. В. |
Ключевые слова: | цінності ціннісні орієнтації художні цінності музичне мистецтво вчитель музичного мистецтва студентські роботи ценности ценностные ориентации художественные ценности музыкальное искусство учитель музыкального искусства студенческие работы values artistic values musical art music teache student work |
Дата публикации: | 23-дек-2019 |
Издательство: | ХНПУ імені Г. С. Сковороди |
Библиографическое описание: | Трубнікова Д. О. Сутність професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музичного мистецтва / Д. О. Трубнікова, В. В. Тушева // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. статей VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 2. – С. 13–16. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається актуальна у наш час тема, яка присвячена професійно-ціннісним орієнтаціям в контексті мистецької освіти. Формування професійно-ціннісних орієнтацій розглядається як важлива соціально-педагогічна проблема, від вирішення якої залежить рівень професійної самореалізації майбутніх фахівців. В статье рассматривается актуальная в наше время тема, посвященная профессионально-ценностным ориентациям в контексте художественного образования. Формирование профессионально-ценностных ориентаций рассматривается как важная социально-педагогическая проблема, от решения которой зависит уровень профессиональной самореализации будущих специалистов. The article is relevant for our time, the topic has been dedicated to the concept of “professionally-valued education” in the context of mystical education. Professionally-valued organizations are looking at them. The social-pedagogical problem is important, because the problem is to lay down the level of professionalism and self-actualization. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3445 |
ISBN: | 978-617-7298-28-0 |
Располагается в коллекциях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Трубнікава Д. Сутність професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музичного мистецтва Д. Трубнікова, В. В. Тушева.pdf | Трубнікова Д. Сутність професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музичного мистецтва Д. Трубнікова, В. В. Тушева.pdf | 339.21 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.