Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХантулі, Д. Н.-
dc.contributor.authorВасильєва, О. В.-
dc.date.accessioned2020-04-13T09:13:55Z-
dc.date.available2020-04-13T09:13:55Z-
dc.date.issued2019-12-23-
dc.identifier.citationХантулі Д. Н. Інтегрований підхід до розвитку вокальних вмінь майбутніх вчителів музичного мистецтва як наукова проблема / Д. Н. Хантулі, О. В. Васильєва // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 1. – С. 233–238.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7298-28-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3387-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості та етапи формування вокальних умінь за допомогою інтегрованого підходу на заняттях постановки голосу. Досліджено зміст вокально-виконавських умінь майбутнього музиканта, виявлено їх значення для музичної освіти й виховання студентів. В статье рассматриваются особенности и этапы формирования вокальных умений с помощью интегрированного подхода на занятиях постановки голоса. Исследовано содержание вокально-исполнительских умений будущего музыканта, определено их значение для музыкального образования и воспитания студентов. The article deals with the features and stages of vocal skills formation with the help of an integrated approach to voice training. The content of vocal and performing qualities of the future musician is investigated, their importance for music education and upbringing of students is revealed.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectінтеграціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectвокальні вмінняuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA.UTF-8
dc.subjectметодиuk_UA.UTF-8
dc.subjectстудентські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectинтеграцияuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие учителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectвокальные уменияuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectинтегрированный подходuk_UA.UTF-8
dc.subjectметодыuk_UA.UTF-8
dc.subjectстуденческие работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectintegrationuk_UA.UTF-8
dc.subjectvocal skillsuk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture teachersuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional traininguk_UA.UTF-8
dc.subjectintegrated approach.uk_UA.UTF-8
dc.subjectstudent workuk_UA.UTF-8
dc.subjectmethodsuk_UA.UTF-8
dc.titleІнтегрований підхід до розвитку вокальних вмінь майбутніх вчителів музичного мистецтва як наукова проблемаuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИнтегрированный подход к развитию вокальных умений будущих учителей музыкального искусства как научная проблемаuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeAn integrated approach to developing the vocal skills of future music teachers as a scientific issueuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.