Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3387
Назва: Інтегрований підхід до розвитку вокальних вмінь майбутніх вчителів музичного мистецтва як наукова проблема
Інші назви: Интегрированный подход к развитию вокальных умений будущих учителей музыкального искусства как научная проблема
An integrated approach to developing the vocal skills of future music teachers as a scientific issue
Автори: Хантулі, Д. Н.
Васильєва, О. В.
Ключові слова: інтеграція
вокальні вміння
майбутні вчителі
професійна підготовка
інтегрований підхід
методи
студентські роботи
интеграция
будущие учителя
вокальные умения
профессиональная подготовка
интегрированный подход
методы
студенческие работы
integration
vocal skills
future teachers
professional training
integrated approach.
student work
methods
Дата публікації: 23-гру-2019
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Хантулі Д. Н. Інтегрований підхід до розвитку вокальних вмінь майбутніх вчителів музичного мистецтва як наукова проблема / Д. Н. Хантулі, О. В. Васильєва // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 1. – С. 233–238.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості та етапи формування вокальних умінь за допомогою інтегрованого підходу на заняттях постановки голосу. Досліджено зміст вокально-виконавських умінь майбутнього музиканта, виявлено їх значення для музичної освіти й виховання студентів. В статье рассматриваются особенности и этапы формирования вокальных умений с помощью интегрированного подхода на занятиях постановки голоса. Исследовано содержание вокально-исполнительских умений будущего музыканта, определено их значение для музыкального образования и воспитания студентов. The article deals with the features and stages of vocal skills formation with the help of an integrated approach to voice training. The content of vocal and performing qualities of the future musician is investigated, their importance for music education and upbringing of students is revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3387
ISBN: 978-617-7298-28-0
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.