Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/332
Название: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК МЕТОД АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО–ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Авторы: Хлєбнікова, Т. М.
Ключевые слова: ділова гра
функції ділових ігор
компоненти структури ігрової діяльності
спонтанні ділові ігри
рольова гра
деловая игра
функции деловых игр
компоненты структуры игровой деятельности
спонтанные деловые игры
ролевая игра
business game
business games functions
components of game activity structure
spontaneous business games
role-playing game
Дата публикации: 20-апр-2016
Издательство: ТОВ «Планета-Принт»
Библиографическое описание: Хлєбнікова Т. М. Дидактичні ігри як метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. М. Хлєбнікова // Управлінські та психологічні аспекти професійної підготовки фахівців в умовах інноваційного розвитку освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. проф. Р. І. Черновол-Ткаченко, проф. О. І. Мармази, доц. О. Є. Гречаник. – Харків : Планета-Принт, 2016. – Ч. 1. – С. 238–243.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті питання застосування ділових ігор з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, запропоновані розроблені варіанти дидактичних ігор. В статье рассмотрены вопросы использования деловых игр с целью активизации учебно-познавательной деятельности студентов, предложены разработанные варианты дидактических игр. In this article the metters of usege of business games with the aim of activation of learning and cognitive activity of the students are discussed, designed variations of didactic games are offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/332
Располагается в коллекциях:Кафедра наукових основ управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Хлєбнікова Т. М..pdf516.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.