Теорія і методика виховання

Немає доступних мініатюр
Дата
2016
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Мета: сприяти формуванню здатності здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти (спеціальність 011 – Науки про освіту) розв’язувати комплексні освітні проблеми в процесі написання наукової праці з теорії і методики виховання, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних теоретичних знань і удосконалення вмінь виховної роботи в закладах загальної середньої освіти та вищої освіти. Цель: способствовать формированию способности соискателей третьего (образовательно-научного) уровня высшего образования (специальность 011 - Науки об образовании) решать комплексные образовательные проблемы в процессе написания научной работы по теории и методики воспитания, что предполагает глубокое переосмысление имеющихся и создание новых целостных теоретических знаний и совершенствование умений воспитательной работы в учреждениях общего среднего образования и высшего образования. Objective: To contribute to the formation of the ability of applicants for the third (educational-scientific) level of higher education (specialty 011 - Science of education) to solve complex educational problems in the process of writing a scientific work on the theory and methodology of education, which involves a deep rethinking of existing and creation of new holistic theoretical knowledge and improvement of educational skills in general secondary education and higher education.
Опис
Ключові слова
процес виховання, види виховання, гендерне виховання, міжкультурне освітнє середовище, управління процесом виховання, інтерактивні методи виховання, форми та засоби виховання, самовиховання особистості, здобувачі наукового ступеня доктора філософії, процесс воспитания, виды воспитания, гендерное воспитание, межкультурная образовательная среда, управления процессом воспитания, интерактивные методы воспитания, формы и средства воспитания, самовоспитание личности, соискатели ученой степени доктора философии, the process of education, types of education, gender education, intercultural educational environment, educational management, interactive methods of education, forms and means of education, self-education of personality, applicants for a Ph.D.
Цитування
Рибалко Л. С. Теорія і методика виховання : метод. рек. до семінар. занять для здобувачів третього (освіт.-наук.) рівня вищ. освіти спец. 011 Науки про освіту / Л. С. Рибалко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2016. – 23 с.