Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3095
Назва: Theoretical issues of the development of innovative shools in Ukraine in the second half of the 20 th centure
Інші назви: Теоретичні питання розвитку інноваційних шкіл в Україні другої половини XX ст
Теоретические вопросы развития инновационных школ в Украине второй половины XX века
Автори: Sobchenko, T.
Cобченко, Т.
Ключові слова: innovative schools
author schools
innovation
innovative movement
інноваційні школи
авторські школи
інновації
інноваційний рух
инновационные школы
авторские школы
инновации
инновационный движение
Дата публікації: 2018
Видавництво: Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague
Бібліографічний опис: Sobchenko T.Theoretical issues of the development of innovative shools in Ukraine in the second half of the 20 th centure / T. Sobchenko // Educational Studios : Theory and Practice : collective monograph / H. S. Skovoroda Kharkiv Nat. Ped. Un-ty ; edit. S. T. Zolotukhina, I. M. Trubavina. – Prague ; Vienna : Premier Publishing, 2018. – P. 146-153.
Короткий огляд (реферат): In this article are described various approaches of scientists, researchers to the ratio of concepts “innovative school” and “author school”and their components are characterized.The classification of innovative and author schools is presented on various grounds. It is proved that these phenomena have both as common (identical) features so as differences. It has been discovered that despite a wide range of interpretations that each author’s school is innovative, however, not every innovation school is authored, because in its basis the latter has a “personal core” in the person of the author, which defi nes the content of the functioning of the author’s innovative educational institution.The preconditions of the emergence of innovative schools in Ukraine are analyzed. It is proved that it is the innovative pedagogical movement aimed at radical changes in the education and upbringing of youth, and was an important factor in the emergence and development of innovative schools in Ukraine in the second half of the twentieth century. У цій статті описані різні підходи науковців, дослідників до співвідношення понять «інноваційна школа» та «авторська школа» та їх складові. Характеризовано класифікацію інноваційних та авторських шкіл за різними ознаками. Доведено, що ці явища мають як спільні (однакові) ознаки, так і відмінності. Було виявлено, що, незважаючи на широкий спектр інтерпретацій, що кожна авторська школа є інноваційною, однак, не кожна інноваційна школа є авторською, тому що в її основі остання має "особисте ядро" в особі автора, що визначає зміст функціонування авторського інноваційного навчального закладу. Проаналізовано передумови виникнення в Україні інноваційних шкіл. Доведено, що саме інноваційний педагогічний рух, спрямований на докорінні зміни в освіті та вихованні молоді, був важливим фактором виникнення та розвитку інноваційних шкіл в Україні у другій половині ХХ століття. В этой статье описаны различные подходы ученых, исследователей к соотношению понятий «инновационная школа» и «авторская школа» и их составляющие. Характеризуемых классификацию инновационных и авторских школ по различным признакам. Доказано, что эти явления имеют как общие (одинаковые) признаки, так и различия. Было обнаружено, что, несмотря на широкий спектр интерпретаций, каждая авторская школа является инновационной, однако, не каждая инновационная школа является авторской, так как в ее основе последняя имеет "личное ядро» в лице автора, определяет содержание функционирования авторского инновационного учебного заведения . Проанализированы предпосылки возникновения в Украине инновационных школ. Доказано, что именно инновационный педагогический движение, направленное на коренные изменения в образовании и воспитании молодежи, был важным фактором возникновения и развития инновационных школ в Украине во второй половине ХХ века.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3095
ISSN: 978-3-903197-77-0
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sobchenko T. .pdf111.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.