Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3056
Title: | Реалізація компетентнісного підходу при вивченні математичного аналізу майбутніми вчителями математики |
Other Titles: | Реализация компетентностного подхода при изучении математического анализа будущими учителями математики The implementation of the competency-based approach to the study of mathematical analysis by future teachers of mathematics |
Authors: | Назаренко, В. В. |
Keywords: | математика компетентнісний підхід математичний аналіз інноваційні підходи студентські роботи математика компетентностный подход математический анализ инновационные подходы студенческие работы mathematics competency-based approach mathematical analysis innovative approaches student work |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Харківський національний автомобільно-дорожній університет |
Citation: | Назаренко В. В. Реалізація компетентнісного підходу при вивченні математичного аналізу майбутніми вчителями математики / В. В. Назаренко // Актуальні аспекти фундаменталізації математичної підготовки в сучасних вищих навчальних закладах : погляд студентів і молодих вчених : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, Харків, 12-13 квіт. 2018 р. / Харк. нац. авт.-дорож. ун-т. – Харків : ХНАДУ. – 2018. – С. 184–186. |
Abstract: | У статті охарактеризовано впровадження компетентнісного підходу при вивченні курсу математичного аналізу. Виділено шляхи досягнення ефективної реалізації підходу, зокрема, використання інноваційних технологій під час підготовки майбутніх учителів. Виділено особливості включення до програми курсу створення студентами комп’ютерних дидактичних ігор. В статье охарактеризованы внедрения компетентностного подхода при изучении курса математического анализа. Выделены пути достижения эффективной реализации подхода, в частности, использование инновационных технологий при подготовке будущих учителей. Выделены особенности включения в программу курса создание студентами компьютерных дидактических игр. The article describes the implementation of the competency-based approach in the study of the course of mathematical analysis. The ways to achieve effective implementation of the approach, in particular, the use of innovative technologies in the preparation of future teachers, are highlighted. The features of inclusion in the curriculum of students creating computer didactic games are highlighted. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3056 |
Appears in Collections: | Кафедра математики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Назаренко В. В. .pdf | 2.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.