Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3049
Назва: Особливості організації повторення вивченого на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі
Інші назви: Особенности организации повторения изученного на уроках внеклассного чтения в современной начальной школе
Peculiarities of organization of repetition of extracurricular lessons learned in modern elementary school
Автори: Ємець, А. А.
Коваленко, О. М.
Левандовська, Г. В.
Ключові слова: повторення
запам’ятовування
читацька підготовка
педагогічна практика
експериментальний проект
урок позакласного читання
літературні ігри
вправи
повторение
запоминание
читательская подготовка
педагогическая практика
экспериментальный проект
урок внеклассного чтения
литературные игры
упражнения
revision
memorizing
reading preparation
teaching practice
experimental project
extracurricular reading lesson
literary games
exercises
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Ємець А. А. Особливості організації повторення вивченого на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі / А. А. Ємець, О. М. Коваленко, Г. В. Левандовська // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди «Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки». – Харків : ХНПУ, 2019. – Вип. 16. – С. 53–65.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема забезпечення ефективного повторення вивченого матеріалу. Розкривається специфіка методичної роботи з організації повторення на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі на прикладі реалізації експериментального проекту. Описуються найбільш продуктивні літературні ігри і вправи, апробовані на уроках позакласного читання в 3-4 класах. В статье рассматривается проблема осуществления эффективного повторения изученного материала. Раскрывается специфика методической работы по организации повторения на уроках внеклассного чтения в современной начальной школе на примере реализации экспериментального проекта. Описываются наиболее продуктивные литературные игры и упражнения, апробированные на уроках внеклассного чтения в 3 -4 классах. The article deals with the issue of the implementation of the effective revision of the studied material. It also reveals the specificity of the methodological work on the organization of revision during the extracurricular reading lessons in a modern primary school based on the example of the implementation of the pilot project. The article describes the most productive literary games and exercises tested during the extracurricular reading lessons in grades 3–4.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3049
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ємець, Коваленко, Левандовська.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.