Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3043
Title: | Беседа на уроках чтения в начальной школе (заметки к разработке лекционного материала) |
Other Titles: | Бесіда на уроках читання в початковій школі (нотатки для розробки лекційного матеріалу) Conversation on reading lessons in elementary school (notes on the development of lecture material) |
Authors: | Джежелей, О. В. |
Keywords: | беседа компоненты беседы книга чтение начинающий читатель учитель-руководитель детского чтения освоение литературного произведения бесіда компоненти бесіди книга читання читач-початківець учитель-керівник дитячого читання освоєння літературного твору conversation components of conversation book reading beginner reader teacher-head of children's reading mastering of a literary work |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво ХНПУ |
Citation: | Джежелей О. В. Беседа на уроках чтения в начальной школе (заметки к разработке лекционного материала) / О. В. Джежелей // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди "Теорія і методика навчання: проблеми та пошуки". – Харків : ХНПУ, 2019. – Вип. 16. – С. 28-38. |
Abstract: | В статье представлены характеристики беседы как педагогического феномена в системе обучения чтению в начальной школе. Дано описание основных компонентов беседы на уроках литературного чтения. Предложены материалы для более детального рассмотрения проблемы в разных аспектах методического направления. У статті представлені характеристики бесіди як педагогічного феномена в системі навчання читання в початковій школі. Подано опис основних компонентів бесіди на уроках літературного читання. Запропоновано матеріали для більш детального розгляду проблеми в різних аспектах методичного спрямування. The article presents the characteristics of the conversation as a pedagogical phenomenon in the system of reading instruction in elementary school. A description of the main components of the conversation at the lessons of literary reading is given. Materials are offered for a more detailed consideration of the problem in various aspects of the methodological direction. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3043 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Джежелей О.В..pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.