Беседа на уроках чтения в начальной школе (заметки к разработке лекционного материала)

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво ХНПУ
Анотація
В статье представлены характеристики беседы как педагогического феномена в системе обучения чтению в начальной школе. Дано описание основных компонентов беседы на уроках литературного чтения. Предложены материалы для более детального рассмотрения проблемы в разных аспектах методического направления. У статті представлені характеристики бесіди як педагогічного феномена в системі навчання читання в початковій школі. Подано опис основних компонентів бесіди на уроках літературного читання. Запропоновано матеріали для більш детального розгляду проблеми в різних аспектах методичного спрямування. The article presents the characteristics of the conversation as a pedagogical phenomenon in the system of reading instruction in elementary school. A description of the main components of the conversation at the lessons of literary reading is given. Materials are offered for a more detailed consideration of the problem in various aspects of the methodological direction.
Опис
Ключові слова
беседа, компоненты беседы, книга, чтение, начинающий читатель, учитель-руководитель детского чтения, освоение литературного произведения, бесіда, компоненти бесіди, книга, читання, читач-початківець, учитель-керівник дитячого читання, освоєння літературного твору, conversation, components of conversation, book, reading, beginner reader, teacher-head of children's reading, mastering of a literary work
Цитування
Джежелей О. В. Беседа на уроках чтения в начальной школе (заметки к разработке лекционного материала) / О. В. Джежелей // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди "Теорія і методика навчання: проблеми та пошуки". – Харків : ХНПУ, 2019. – Вип. 16. – С. 28-38.