Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2929
Назва: Шкільні страхи: Види, умови прояву та шляхи подолання
Інші назви: Школьные страхи: Виды, условия проявления и пути преодоления
School Fears: Types, Conditions of Occurrence and Ways of Coping
Автори: Кузнєцов, М. А.
Бабарикіна, І. В.
Кузнецов, М. А.
Бабарыкина, И. В.
Kuznietsov, M. A.
Babarykina, I. V.
Ключові слова: шкільні страхи
шкільна тривожність
емоційна сфера особистості
навчальна діяльність
молодший шкільний вік
підлітковий вік
корекційно-розвивальна програма
школьные страхи
школьная тревожность
эмоциональная сфера личности
учебная деятельность
младший школьный возраст
подростковый возраст
коррекционно-развивающая программа
school fear
school anxiety
emotional sphere of personality
educational activity
primary school age
adolescence
a developing-correctional program
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Кузнєцов М. А. Шкільні страхи: види, умови прояву та шляхи подолання / М. А. Кузнєцов, І. В. Бабарикіна. – Харків : ХНПУ, 2012. – 227 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розкривається психолого-педагогічний аспект проблеми переживання страхів школярами в умовах навчальної діяльності. Розглянуті вікова динаміка, структура та види шкільних страхів. Наводяться результати апробації корекційно-розвивальної програми, спрямованої на подолання шкільних страхів у молодших школярів і підлітків. В монографии раскрывается психолого-педагогический аспект проблемы переживания страхов школьниками в условиях учебной деятельности. Рассмотрены возрастная динамика, структура и виды школьных страхов. Приводятся результаты апробации коррекционно-развивающей программы, направленной на преодоление школьных страхов у младших школьников и подростков. The monograph defines the psychological and pedagogical aspect of the problem of experiencing fears by school students in terms of educational activities. Age dynamics, structure and types of school fears are considered. Results of approbation of the developmental and corrective program aimed at school fears coping by younger schoolchildren and teenagers are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2929
ISBN: 978-966-2411-17-1
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.