Improving Students’ Phonetic Memory Using Rhythm

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2017
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Researchgate
Анотація
The article is devoted to the development of students' phonetic memory in the process of learning English as a foreign language. Phonetic memory refers to the ability of an individual to remember the phonetic structure of a word, that is, a certain set of sounds arranged in the established order and accented in accordance with the rules. The main technique for the development of phonetic memory is rhythm on the basis that these two phenomena are of a similar nature and to a large extent function at the subconscious level. The set of exercises is based on the rhythmic pronunciation of individual words, sentences with these words and texts. Статтю присвячено проблемі розвитку фонетичної пам’яті студентів у процесі вивчення англійської мови як іноземної. Під фонетичною пам’яттю розуміється здатність особи запам’ятати фонетичну структуру слова, тобто визначений набір звуків, розташованих у певному порядку і акцентованих згідно з правилами. Основним прийомом розвитку фонетичної пам’яті обрано ритм на тій підставі, що ці два явища мають схожу природу і значною мірою функціонують на рівні підсвідомості. Комплекс вправ базується на ритмічному промовлянні окремих слів, речень з поданими словами і текстів. Статья посвящена проблеме развития фонетической памяти студентов в процессе изучение английского языка как иностранного. Под фонетической памятью понимается способность индивида запоминать фонетическую структуру слова, то есть определённый набор звуков, расположенных в установленном порядке и акцентированных в соответствии с правилами. Основным приёмом развития фонетической памяти выбрано ритм на том основании, что эти два явления имеют схожую природу и в значительной степени функционируют на уровне подсознания. Комплекс упражнений основывается на ритмическом проговаривании отдельных слов, предложений с этими словами и текстов.
Опис
Ключові слова
english phonetics, english language, phonetic memory, phonetic word structure, rhythm, англійська фонетика, англійська мова, фонетична пам'ять, фонетична структура слова, ритм, английская фонетика, английский язык, фонетическая память, фонетическая структура слова, ритм
Цитування
Perlova V. V. Improving Students’ Phonetic Memory Using Rhythm / V. V. Perlova // Researchgate : публікація онлайн, 14 сер 2017 р. – [Електрон. вид.]. – С. 1–9.