Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2804
Назва: Структура та типологічні особливості релігійності студентів
Інші назви: Структура и типологические особенности религиозности студентов
The structure and typological features of students’ religiosity
Автори: Кузнецов, О. І.
Ключові слова: релігійність
віра у паранормальне
релігійні уявлення
религиозность
вера в паранормальное
религиозные представления
religiosity
belief in the paranormal phenomena
religious beliefs
Дата публікації: 2017
Видавництво: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Бібліографічний опис: Кузнецов О. І. Структура та типологічні особливості релігійності студентів / О. І. Кузнецов // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. / Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені І. Огієнка, Ін-т психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; за наук. ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2017. – Вип. 35. – С. 259–271.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати наукового аналізу психологічних визначень релігійності, показано факторну структуру релігійності, її типологічні особливості. Доведено, що студентський вік є сенситивним періодом розвитку психологічних компонентів релігійності, тому вивчення змісту і структури релігійності у студентів набуває особливого значення. Представлены результаты научного анализа психологических определений религиозности, показано факторную структуру религиозности, её типологические особенности. Доказано, что студенческий возраст является сенситивным периодом развития психологических компонентов религиозности, поэтому изучение содержания и структуры религиозности студентов приобретает особое значение. The results of the scientific analysis of psychological definitions of religiosity, the factor structure of religiosity, its typological features are shown. It is proved that the student age is a sensitive period of psychological components of religiosity development, so the study of the content and structure of religiosity of students has particular importance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2804
ISSN: 2227-6246
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.