Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2770
Title: | Ціннісні орієнтири євроклубів загальноосвітніх навчальних закладів |
Other Titles: | Ценностные ориентиры евроклубов учебных заведений Values of Euroclubs of educational institutions |
Authors: | Подчерняєва, Н. Д. |
Keywords: | євроклуби сучасне українське суспільство загальноосвітні навчальні заклади філософія евроклубы современное украинское общество общеобразовательные учебные заведения философия еuroclubs modern ukrainian society general educational institutions philosophy |
Issue Date: | 5-Dec-2017 |
Publisher: | Харьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды |
Citation: | Подчерняєва Н. Д. Ціннісні орієнтири євроклубів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Д. Подчерняєва // Під знаком Григорія Сковороди: зоряний час української культури : матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. «Освіта у констеляціях постсучасності», Харків, 5-6 груд. 2017 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 105-112. |
Abstract: | У данній статті автор розглянув ціннісні орієнтири євроклубів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено застосування відповідних різноманітних форм та методів поширення знань про Європу. В данной статье автор рассмотрел ценностные ориентиры евроклубов учебных заведений. Определены применения соответствующих различных форм и методов распространения знаний о Европе. In this article, the author considered the value orientations of Euroclubs of educational institutions. The use of appropriate forms and methods of disseminating knowledge about Europe has been identified. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2770 |
Appears in Collections: | Кафедра освітології та інноваційної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Подчерняєва Н. Д. .pdf | 768.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.