Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2726
Назва: Структура підготовки майбутнього викладача музичного мистецтва до професійної діяльності в умовах ВНЗ
Інші назви: Структура подготовки будущего преподавателя музикального искусства к профессиональной деятельности в условиях вуза
The structure of training the future music art teacher to professional activity in the conditions of High Educational Institution
Автори: Беземчук, Л. В.
Ключові слова: професійна діяльність
професійна підготовка
викладач музичного мистецтва
інноваійна компетентність
профессиональная деятельность
профессиональная подготовка
преподаватель музыкального искусства
инновационная компетентность
professional activity
professional training
teacher of musical art
nnovative competence
Дата публікації: жов-2014
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Беземчук Л. В. Структура підготовки майбутнього викладача музичного мистецтва до професійної діяльності в умовах ВНЗ / Л. В. Беземчук // Молодь і ринок : щоміс. наук.- пед. журн. / Дрогоб. держ. пед. ун-т імені І. Франка.; редкол. : М. Вачевський (голов. ред.) та ін. – 2014. - № 10. - С. 66-70.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються мета та завдання, що постають перед сучасним викладачем вищого навчального закладу в загальнопедагогічному та психологічному аспектах. Розкриваються теоретичні та практичні компоненти професійної діяльності педагога-музиканта. Особливу увагу направлено на педагогічні умови та структурні складові підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів музичного мистецтва у вищих навчальних закладах. Окремо визначено аспект інноваційної компетентності як важливого напряму процессу підготовки студентів в освітній галузі “Музичне митсецтво”. В статье рассматриваются цель и задачи, которые стоят перед современным преподавателем высшего учебного заведения в общепедагогическом и психологическом контексте. Раскрываются теоретические и практические компоненты профессиональной деятельности педагога-музыканта. Особое внимание уделено педагогическим условиям и структурным составляющим подготовки к профессиональной деятельности будущих преподавателей музыкального искусства в высших учебных заведениях. Отдельно выделен аспект инновационной компетентности как важной направляющей процесса подготовки студентов в образовательной области “Музыкальное искусство”. The paper considers the purpose and challenges facing contemporary high school teachers in general pedagogical and psychological context. Theoretical and practical components of the professional activity of a Teachermusician are developed. Special attention is given to the pedagogical conditions and structural components of the training process of preserved music teachers at university. The aspect of the innovation competence as an important guiding of the training in the educational branch “Music art” is particularly identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2726
ISSN: 2308-4634
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.