Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2654
Название: Моделі комунікації в системі перспективного управління (на прикладах педагогічної системи вищого закладу освіти)
Другие названия: Модели коммуникации в системе перспективного управления (на примерах педагогической системы высшего учебного заведения)
Models of communication in the system of perspective management (on the examples of pedagogical system of higher education institution)
Авторы: Прокопенко, А. І.
Ключевые слова: комунікації
процес
управління
коммуникации
процесс
управление
communications
process
management
Дата публикации: 10-дек-2003
Издательство: Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (ЗОІППУ), ТОВ «Фінвей», поліграфічний центр «Х-прінт», м. Запоріжжя
Библиографическое описание: Прокопенко А. І. Моделі комунікації в системі перспективного управління (на прикладах педагогічної системи вищого закладу освіти) / А. І. Прокопенко // Педагогіка і психологія формування творчої особистості : проблеми і пошуки : зб. наук. пр. / Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ; редкол. : Т. І. Сущенко (відп. ред.) та ін. - Київ ; Запоріжжя : ЗОІППУ, 2003. – Вип.28. – С. 7–13.
Краткий осмотр (реферат): Для реалізації перспективного управління, передача повідомлення орієнтована на досягнення певного результату. Суб’єкти комунікаційної взаємодії при перспективному управління мають вміти спільно долати бар’єри, що виникають при дії об’єктивного, суб’єктивного, особистісного та людського факторів. Дослідження особливостей комунікаційної взаємодії в педагогічній системі вищого закладу освіти пов’язане з розв’язанням проблеми інформаційного забезпечення процесу управління навчальною діяльністю студентів. Для реализации перспективного управления, передача сообщения ориентирована на достижение определенного результата. Субъекты коммуникационного взаимодействия при перспективном управления должны уметь совместно преодолевать барьеры, возникающие при воздействии объективного, субъективного, личностного и человеческого факторов. Исследование особенностей коммуникационного взаимодействия в педагогической системе высшего учебного заведения связано с решением проблемы информационного обеспечения процесса управления учебной деятельностью студентов.For forward-looking management, message delivery is focused on achieving a specific result. Subjects of communication interaction in perspective management must be able to jointly overcome the barriers arising from the action of objective, subjective, personal and human factors. The study of the peculiarities of communication interaction in the pedagogical system of a higher education institution is connected with the solution of the problem of informational support of the process of management of students' educational activity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2654
ISBN: ISBN 5-7763-8333-1
Располагается в коллекциях:Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.