Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄмець, А. А.-
dc.contributor.authorКоваленко, О. М.-
dc.date.accessioned2019-10-02T07:29:33Z-
dc.date.available2019-10-02T07:29:33Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.citationЄмець А. А. Формування читацької культури як один із аспектів набуття професійної компетентності майбутніми вчителями початкових класів / А. А. Ємець, О. М. Коваленко // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди «Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки». – Харків : ХНПУ, 2018. – Вип. 15. – С. 30–35.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2612-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах сьогодення. Розкрито роль і значення педагогічної практики в становленні педагога. Особливу увагу приділено проблемам читацької підготовки студентів-першокурсників. Наведено результати експериментального проекту, визначено чинники, що впливають на професійне зростання студентів. В статье рассматривается проблема формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальных классов в условиях современности. Раскрыта роль и значение педагогической практики в становлении педагога. Особое внимание уделено проблемам читательской подготовки студентов-первокурсников. Приведены результаты экспериментального проекта, определены факторы, влияющие на профессиональный рост студентов. The article deals with the problem of the professional competence formation of the future primary school teachers under the modern conditions. It reveals the role and importance of teaching practice in the formation of a teacher. The article pays particular attention p to the problems of reader training of the first-year students. It presents the results of the experimental project as well as defines the factors which affect the professional growth of students.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectчитацька підготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectекспериментальний проектuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие учителя начальных классовuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогическая практикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectчитательская подготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectэкспериментальный проектuk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture primary school teachersuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional competenceuk_UA.UTF-8
dc.subjectteaching practiceuk_UA.UTF-8
dc.subjectreader traininguk_UA.UTF-8
dc.subjectexperimental projectuk_UA.UTF-8
dc.titleФормування читацької культури як один із аспектів набуття професійної компетентності майбутніми вчителями початкових класівuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeФормирование читательской культуры как один из аспектов приобретения профессиональной компетентности будущими учителями начальных классовuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeThe formation of reading culture as one of the aspects of the acquisition of professional competence by future primary school teachersuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.