Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦепова, І. В.-
dc.contributor.authorІванова, Л. І.-
dc.date.accessioned2019-09-30T10:46:29Z-
dc.date.available2019-09-30T10:46:29Z-
dc.date.issued2017-09-18-
dc.identifier.citationЦепова І. В. Лінгвокраїнознавчий аспект розвитку мовно-мовленнєвої особистості першокласників у період навчання грамоти / І. В. Цепова, Л. І. Іванова // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наук. пр. / Дрогоб. держ. пед. ун-т імені І. Франка. – Дрогобич : Посвіт, 2017. – С. 472–482.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7235-55-8-
dc.identifier.issn2411-4758-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2596-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості розвитку мовно-мовленнєвої особистості учнів першого класу на уроках української мови. Обґрунтована необхідність і висвітлена специфіка реалізації лінгвокраїнознавчого аспекту соціокультурної компетентності з метою формування в першокласників національної свідомості, духовного багатства і культури. Узагальнено напрями мовленнєвого розвитку, рекомендовано прийоми і засоби навчання української мови з опорою на мовне чуття дітей, наведено приклади завдань. В статье проанализированы особенности развития культурно-речевой личности учащихся первого класса на уроках украинского языка. Обоснована необходимость и освещена специфика реализации лингвострановедческого аспекта социокультурной компетентности с целью формирования у первоклассников национального сознания, духовного богатства и культуры. Обобщены направления речевого развития, рекомендованы приемы и средства обучения украинскому языку с опорой на языковое чутье детей, приведены примеры заданий. The article analyzes the features of the development of the cultural and speech personality of first-grade students in the lessons of the Ukrainian language. The necessity is substantiated and the specifics of the implementation of the linguistic and regional aspect of sociocultural competence with the aim of forming first-graders' national consciousness, spiritual wealth and culture are substantiated. The directions of speech development are generalized, techniques and means of teaching the Ukrainian language based on children's linguistic instinct are recommended, examples of tasks are given.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, вид-во Посвітuk_UA.UTF-8
dc.subjectмовно-мовленнєва особистістьuk_UA.UTF-8
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectлінгвокраїнознавчий аспектuk_UA.UTF-8
dc.subjectукраїнська моваuk_UA.UTF-8
dc.subjectнавчання грамотиuk_UA.UTF-8
dc.subjectкультурно-речевая личностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциокультурная компетентностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectлингвострановедческий аспектuk_UA.UTF-8
dc.subjectукраинский языкuk_UA.UTF-8
dc.subjectобучение грамотеuk_UA.UTF-8
dc.subjectcultural and speech personalityuk_UA.UTF-8
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA.UTF-8
dc.subjectsociocultural competenceuk_UA.UTF-8
dc.subjectlinguistic and regional aspectuk_UA.UTF-8
dc.subjectUkrainian languageuk_UA.UTF-8
dc.subjectliteracyuk_UA.UTF-8
dc.titleЛінгвокраїнознавчий аспект розвитку мовно-мовленнєвої особистості першокласників у період навчання грамотиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeЛингвострановедческий аспект развития культурно-речевой личности первоклассников в период обучения грамотеuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeLinguistic and cultural aspect of the development of the cultural and speech personality of first-graders during literacyuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.