Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРибалко, Л. С.-
dc.contributor.authorЧерновол-Ткаченко, Р. І.-
dc.contributor.authorКуценко, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-09-17T07:07:27Z-
dc.date.available2019-09-17T07:07:27Z-
dc.date.issued2017-07-13-
dc.identifier.citationРибалко Л. С. Акмеологічні засади професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів : кол. моногр. / Л. С. Рибалко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Т. В. Куценко ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : Основа, 2017. – 128 с. – (Бібліотека журналу «Управління школою» ; Вип. 7 (174)).uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-00-3132-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2557-
dc.description.abstractУ монографії розкрито проблему професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів із позиції акмеологічного підходу. Упровадження акмеологічних ідей розвитку та саморозвитку особистості, формування професійної «Я»-концепції учителя, досягнення акме через професіоналізм і педагогічну майстерність у шкільну практику сприяють підвищенню ефективності педагогічного процесу, побудові міжособистісних відносин на засадах співпраці та партнерських відносин. Монографію адресовано педагогічним працівникам, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, студентам і слухачам магістратури вищих педагогічних навчальних закладів, системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантам і докторантам. В монографии раскрыта проблема профессиональной самореализации учителей в системе методической работы общеобразовательных учебных заведений с позиции акмеологического подхода. Внедрение акмеологических идей развития и саморазвития личности, формирование профессиональной «Я»-концепции учителя, достижения акме через профессионализм и педагогическое мастерство в школьную практику способствуют повышению эффективности педагогического процесса, построении межличностных отношений на основе сотрудничества и партнерских отношений. Монография адресована педагогическим работникам, руководителям общеобразовательных учебных заведений, студентам и слушателям магистратуры высших педагогических учебных заведений, системы последипломного педагогического образования, аспирантам и докторантам. The monograph discloses the problem of professional self-realization of teachers in the system of methodological work of general educational institutions from the perspective of an acmeological approach. The introduction of acmeological ideas of personal development and self-development, the formation of a professional “I” concept of a teacher, acme achievements through professionalism and pedagogical mastery in school practice contribute to increasing the effectiveness of the pedagogical process, building interpersonal relationships based on cooperation and partnerships. The monograph is addressed to teachers, heads of secondary schools, students and graduate students of higher educational institutions, postgraduate teacher education, graduate and doctoral students.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковороди, ТОВ «Видавнича група “Основа”»uk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогікаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна самореалізація вчителівuk_UA.UTF-8
dc.subjectметодична роботаuk_UA.UTF-8
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UA.UTF-8
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная самореализация учителейuk_UA.UTF-8
dc.subjectметодическая работаuk_UA.UTF-8
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UA.UTF-8
dc.subjectакмеологический подходuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогическое мастерствоuk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogyuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional self-fulfillment of teachersuk_UA.UTF-8
dc.subjectmethodical workuk_UA.UTF-8
dc.subjectgeneral educational institutionsuk_UA.UTF-8
dc.subjectacmeological approachuk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogical skilluk_UA.UTF-8
dc.titleАкмеологічні засади професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладівuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeАкмеологические основы профессиональной самореализации учителей в системе методической работы общеобразовательных учебных заведенийuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeAcmeological foundations of professional self-realization of teachers in the system of methodological work of general educational institutionsuk_UA.UTF-8
dc.typeMonographuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Кафедра наукових основ управління
Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.