Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУшмарова, В. В.-
dc.date.accessioned2016-12-27T07:30:40Z-
dc.date.available2016-12-27T07:30:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationУшмарова В. В. Обґрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в системі неперервної освіти / В. В. Ушмарова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки : зб. наук. пр.- Бердянськ, 2016. - Вип. 1. - С. 279-285.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/242-
dc.description.abstractУ статті визначено єдину систему закономірностей (детермінантні, атрибутивні, продуктивні) і принципів процесу формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в системі неперервної педагогічної освіти, які дозволяють пояснити його сутність та забезпечують його цілісність. В статье определена единая система закономерностей (детерминантные, атрибутивные, продуктивные) и принципов процесса формирования готовности учителей начальной школы к работе с одаренными учащимися в системе непрерывного педагогического образования, которые позволяют объяснить его сущность и обеспечивают его целостность. The unified system of regular phenomena (determinant, attribute, productive) and the principles of the process of formation of readiness of primary school teachers to work with gifted pupils in the system of continuous pedagogical education that permit to explain its nature and ensure its integrity has been defined in the article.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherФОП Ткачук О. В.uk_UA.UTF-8
dc.subjectзакономірностіuk_UA.UTF-8
dc.subjectпринципиuk_UA.UTF-8
dc.subjectнеперервна педагогічна освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectсуб’єктністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаступністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA.UTF-8
dc.subjectобдаровані учніuk_UA.UTF-8
dc.subjectвчитель початкової школиuk_UA.UTF-8
dc.subjectзакономерностиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпринципыuk_UA.UTF-8
dc.subjectнепрерывное педагогическое образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectсубъектностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпреемственностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамосовершенствованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectодаренные учащиесяuk_UA.UTF-8
dc.subjectучитель начальной школыuk_UA.UTF-8
dc.subjectregular phenomenauk_UA.UTF-8
dc.subjectprinciplesuk_UA.UTF-8
dc.subjectcontinuous pedagogical educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectsubjectivityuk_UA.UTF-8
dc.subjectsuccessionuk_UA.UTF-8
dc.subjectself-improvementuk_UA.UTF-8
dc.subjectgifted pupilsuk_UA.UTF-8
dc.subjectprimary school teacheruk_UA.UTF-8
dc.titleОБҐРУНТУВАННЯ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ І ПРИНЦИПІВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ушмарова В. В_Бердянськ.doc91.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.