Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФоменко, К. І.-
dc.date.accessioned2019-07-13T20:56:03Z-
dc.date.available2019-07-13T20:56:03Z-
dc.date.issued2017-03-10-
dc.identifier.citationФоменко К. І. Психодіагностика мотиваційної особистості молодшого школяра / К. І. Фоменко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2017. – Вип. 55. – С. 280–295.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.issn2312-1599-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2423-
dc.description.abstractУ статті представлено комплекс методів діагностики мотиваційної сфери особистості молодшого школяра. Охарактеризовано три психодіагностичні методики: перша спрямована на діагностику губристичної мотивації особистості, друга спрямована на діагностику екстеріоризації-інтеріоризації успіху у молодшому шкільному віці, третя спрямована на вивчення мотивів академічної саморегуляції учнів початкової школи. У статті подано психометричні характеристики розроблених методик та стимульний матеріал. В статье представлен комплекс методов диагностики мотивационной сферы личности младшего школьника. Охарактеризованы три психодиагностические методики: первая направлена на диагностику губристической мотивации личности, вторая направлена на диагностику экстериоризации-интериоризации успеха в младшем школьном возрасте, третья направлена на изучение мотивов академической саморегуляции учащихся начальной школы. В статье представлены психометрические характеристики разработанных методик и стимульный материал. The article presents a set of methods for diagnosing the motivational sphere of a younger school student. Three psychodiagnostic methods have been characterized: the first is aimed at diagnosing the self-motivated personal motivation, the second is aimed at diagnosing the exteriorization-internalizing of success in elementary school age, the third is aimed at studying the motives of the academic self-regulation of elementary school students. The article presents the psychometric characteristics of the developed techniques and stimulus material.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпсиходіагностика мотивації особистостіuk_UA.UTF-8
dc.subjectмолодші школяріuk_UA.UTF-8
dc.subjectгубристична мотиваціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectмотивація досягнення успіхуuk_UA.UTF-8
dc.subjectакадемічна саморегуляціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectпроективні методикиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпсиходиагностика мотивации личностиuk_UA.UTF-8
dc.subjectмладшие школьникиuk_UA.UTF-8
dc.subjectгубристическая мотивацияuk_UA.UTF-8
dc.subjectмотивация достижения успехаuk_UA.UTF-8
dc.subjectакадемическая саморегуляцияuk_UA.UTF-8
dc.subjectпроективные методикиuk_UA.UTF-8
dc.subjectpsychodiagnostics of personality motivationuk_UA.UTF-8
dc.subjectyounger studentsuk_UA.UTF-8
dc.subjecthubristic motivationuk_UA.UTF-8
dc.subjectsuccess motivationuk_UA.UTF-8
dc.subjectacademic self-regulationuk_UA.UTF-8
dc.subjectprojective techniquesuk_UA.UTF-8
dc.titleПсиходіагностика мотиваційної особистості молодшого школяраuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeПсиходиагностика мотивационной личности младшего школьникаuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativePsychodiagnostics of motivational sphere of personality of primary school pupiluk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.