Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2423
Назва: Психодіагностика мотиваційної особистості молодшого школяра
Інші назви: Психодиагностика мотивационной личности младшего школьника
Psychodiagnostics of motivational sphere of personality of primary school pupil
Автори: Фоменко, К. І.
Ключові слова: психодіагностика мотивації особистості
молодші школярі
губристична мотивація
мотивація досягнення успіху
академічна саморегуляція
проективні методики
психодиагностика мотивации личности
младшие школьники
губристическая мотивация
мотивация достижения успеха
академическая саморегуляция
проективные методики
psychodiagnostics of personality motivation
younger students
hubristic motivation
success motivation
academic self-regulation
projective techniques
Дата публікації: 10-бер-2017
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Фоменко К. І. Психодіагностика мотиваційної особистості молодшого школяра / К. І. Фоменко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2017. – Вип. 55. – С. 280–295.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено комплекс методів діагностики мотиваційної сфери особистості молодшого школяра. Охарактеризовано три психодіагностичні методики: перша спрямована на діагностику губристичної мотивації особистості, друга спрямована на діагностику екстеріоризації-інтеріоризації успіху у молодшому шкільному віці, третя спрямована на вивчення мотивів академічної саморегуляції учнів початкової школи. У статті подано психометричні характеристики розроблених методик та стимульний матеріал. В статье представлен комплекс методов диагностики мотивационной сферы личности младшего школьника. Охарактеризованы три психодиагностические методики: первая направлена на диагностику губристической мотивации личности, вторая направлена на диагностику экстериоризации-интериоризации успеха в младшем школьном возрасте, третья направлена на изучение мотивов академической саморегуляции учащихся начальной школы. В статье представлены психометрические характеристики разработанных методик и стимульный материал. The article presents a set of methods for diagnosing the motivational sphere of a younger school student. Three psychodiagnostic methods have been characterized: the first is aimed at diagnosing the self-motivated personal motivation, the second is aimed at diagnosing the exteriorization-internalizing of success in elementary school age, the third is aimed at studying the motives of the academic self-regulation of elementary school students. The article presents the psychometric characteristics of the developed techniques and stimulus material.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2423
ISSN: 2312-1599
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.