Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2420
Title: | РУХЛИВІ ІГРИ ЯК СКЛАДНИК НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ДНЗ |
Other Titles: | ПОДВИЖНЫЕ ИГРЫ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ УЧЕБНО-ВОСПИТАТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ В ДОУ MOBILE GAMES AS A COMPONENT OF EDUCATIONAL WORK IN CHILDREN'S EDUCATIONAL INSTITUTIONS |
Authors: | Сиромятнікова, В. В. |
Keywords: | гра рухова активність навчально-виховний процес игра двигательная активность учебно- воспитательный процесс a game motion activity teaching and educational process |
Issue Date: | 24-Mar-2015 |
Citation: | Сиромятнікова В. В. Рухливі ігри як складник навчально-виховної роботи у ДНЗ / В. В. Сиромятнікова // Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі: актуальні проблеми, досвід, інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 24 берез. 2015. - Харків, 2015. - С. 73-79. |
Abstract: | В статті розкриваються питання впровадження рухливих ігор у практику ДНЗ. Схарактеризовано поняття «рухливі ігри», а також визначено переваги і проблеми, які виникають під час підготовки і проведення гри на заняттях у ДНЗ. . В статье раскрываются вопросы внедрения подвижных игр в практику ДОУ. Охарактеризован понятие «подвижные игры», а также определены преимущества и проблем, которые возникают во время подготовки и проведения игры на занятиях в ДОУ. The article reveals problems of introduction of outdoor games into the practice of children educational establishments (kindergartens). There is a characteristic of the idea of “outdoor games” and the article defines advantages and difficulties which appear during preparation and implementation of the game in kindergartens. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2420 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сиромятнікова В. В .doc | 62.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.