Методологічні засади музично-просвітницької діяльності з дітьми дошкільного віку (з досвіду роботи ДМШ № 9 імені В. Сокальського)

Немає доступних мініатюр
Дата
2018-03-22
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті аналізується досвід проведення музично-просвітницьких занять з дошкільниками та їх батьками в Харківськоій ДМШ № 9 ім. В. Сокальського. Показником результативності проведеної роботи є те, що батьки розуміють необхідність музичної освіти для гармонійного розвитку, а діти бажають навчатися музики. В статье анализируется опыт проведения музыкально-просветительских занятий с дошкольниками и их родителями в Харьковской ДМШ № 9 им. В. Сокольского/ Показателем результативности проведенной работы является то, что родители понимают необходимость музыкального образования для гармоничного развития, а дети хотят учиться музыке. The article analyzes the experience of conducting music education classes with preschoolers and their parents at the Kharkov children's music school № 9 named after. V. Sokolsky. Indicator of the effectiveness of the work done is that parents understand the need for music education for harmonious development, and children want to learn music
Опис
Ключові слова
музично-просвітницька діяльність, музичне виховання, дошкільне виховання, музыкально-просветительская деятельность, музыкальное воспитание, дошкольное воспитание, musical and educational activities, musical education, pre-school education
Цитування
Перетяга Л. Є. Методологічні засади музично-просвітницької діяльності з дітьми дошкільного віку (з досвіду роботи ДМШ № 9 імені В. Сокальського) // Час мистецької освіти. Проблема творчості у сучасній мистецькій освіті : зб. тез та матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф, Харків, 28-30 берез. 2018 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; заг. ред. Т. А. Смирнової. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 17–19.