Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлієв, Х. М.-
dc.date.accessioned2018-12-19T08:36:08Z-
dc.date.available2018-12-19T08:36:08Z-
dc.date.issued2018-02-27-
dc.identifier.citationАлієв Х. М. Підготовка студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій : автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 – теор. і метод. проф. освіти, 015 – проф. освіта / Х. М. Алієв ; МОН України, Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2018. – 20 с.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1937-
dc.description.abstractДисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням підготовки студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій. У дисертації розкрито суть понять «дистанційне навчання», «дистанційна освіта», «дистанційні освітні технології»; визначено особливості підготовки студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій; уточнено критерії та показники готовності студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій; теоретично обґрунтовано етапи підготовки студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологій та експериментально доведено їх ефективність. Диссертационная работа является теоретико-экспериментальным исследованием подготовки студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий. В диссертации раскрыта суть понятий «дистанционное обучение», «дистанционное образование», «дистанционные образовательные технологии»; определены особенности подготовки студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий; уточнены критерии и показатели готовности студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий ; теоретически обоснованы этапы подготовки студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологий и экспериментально доказана их эффективность. The dissertation is a theoretical and experimental study of the preparation of students of pedagogical universities for the professional activity of means of distance educational technologies. The dissertation describes the essence of the concepts of «distance learning», «distance education», «distance educational technologies»; the peculiarities of preparation of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologies are determined; the criteria and indicators of readiness of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologies are specified; the stages of preparation of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologies have been developed and their efficiency has been experimentally proved.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectстудентиuk_UA.UTF-8
dc.subjectвикладачіuk_UA.UTF-8
dc.subjectпідготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогічний університетuk_UA.UTF-8
dc.subjectдистанційні освітні технологіїuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная деятельностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectстудентыuk_UA.UTF-8
dc.subjectпреподавателиuk_UA.UTF-8
dc.subjectподготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная готовностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогический университетuk_UA.UTF-8
dc.subjectдистанционные образовательные технологииuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional activityuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudentsuk_UA.UTF-8
dc.subjectteachersuk_UA.UTF-8
dc.subjectpreparationuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional readinessuk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogical universityuk_UA.UTF-8
dc.subjectdistance educational technologiesuk_UA.UTF-8
dc.titleПідготовка студентів педагогічних університетів до професійної діяльності засобами дистанційних освітніх технологійuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeПодготовка студентов педагогических университетов к профессиональной деятельности средствами дистанционных образовательных технологийuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativePreparation of students of pedagogical universities for professional activity by means of distance educational technologiesuk_UA.UTF-8
dc.typeSynopsisuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алієв Х. М. Автореферат .doc249.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.