Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/189
Title: | РОДИНА І ШКОЛА: ПЕРСПЕКТИВИ ВЗАЄМОДІЇ У НОВИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ КОНТЕКСТАХ |
Authors: | Сагуйченко, В. В. |
Keywords: | філософія освіти школа сім’я взаємодія соціум культура философия образования школа семья взаимодействие социум культура philosophy of education school family interaction society culture |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ХНПУ ім. Г. С. Сковороди |
Citation: | Сагуйченко В. В. Родина і школа: перспективи взаємодії у нових соціокультурних контекстах / В. В. Сагуйченко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія : [зб. наук. пр.] / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Култаєва М. Д. (голов. ред.) та ін.]. - Харків : ХНПУ, 2016. - Вип. 46 (ч. 1). - С. 176-184. |
Abstract: | У статті визначено тенденції та перспективи розвитку діалогу родини і школи з врахуванням сучасних соціокультурних контекстів через систему післядипломної педагогічної освіти. Пропонується залучати філософію освіти як методологію педагогічного проектування співпраці школи і родини. В статье определены тенденции и перспективы развития диалога семьи и школы с учетом современных социокультурных контекстов через систему последипломного педагогического образования. Предлагается использовать философию образования как методологию педагогического проектирования сотрудничества школы и семьи. The article identifies the trends and prospects of development of the family dialogue, and the school with current socio-cultural context through the system of postgraduate education. It is proposed to use the philosophy of education as a pedagogical methodology for the design of the school and family cooperation. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/189 |
Appears in Collections: | Кафедра філософії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сагуйченко.pdf | 350.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.