Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостікова, І. І.-
dc.date.accessioned2018-11-14T13:07:47Z-
dc.date.available2018-11-14T13:07:47Z-
dc.date.issued2018-03-30-
dc.identifier.citationКостікова І. І. Інтерактивність майбутнього фахівця як якість навчання і риса особистості / І. І. Костікова // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 30 берез. 2018 р. / Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2018 – С. 45–47.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1829-
dc.description.abstractВикладено теоретичні питання інтерактивності як якості навчання і риси особистості в контексті інтерактивного навчання майбутніх фахівців. В роботі визначено засади інтерактивного навчання, схарактеризовано основні методичні прийоми інтерактивного навчання. В роботі підкреслюється, що ефективність впровадження методичних прийомів інтерактивного навчання ґрунтується на інтерактивній взаємодії майбутнього фахівця і викладача. Изложены теоретические вопросы интерактивности как качества обучения и черты личности в контексте интерактивного обучения будущих специалистов. В работе определены принципы интерактивного обучения, охарактеризованы основные методические приемы интерактивного обучения. В работе подчеркивается, что эффективность внедрения методических приемов интерактивного обучения основывается на интерактивном взаимодействии будущего специалиста и преподавателя. Theoretical questions of interactivity as a quality of education and personality traits in the context of interactive training of future specialists are presented. The work defines the principles of interactive learning, describes the main methodical techniques of interactive learning. The paper emphasizes that the effectiveness of introducing the methodological techniques of interactive learning is based on the interactive interaction of the future specialist and teacher.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний університет внутрішніх справ (ХНУВС)uk_UA.UTF-8
dc.subjectінтерактивністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA.UTF-8
dc.subjectнавчання іноземним мовамuk_UA.UTF-8
dc.subjectинтерактивностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие специалистыuk_UA.UTF-8
dc.subjectобучение иностранным языкамuk_UA.UTF-8
dc.subjectinteractivityuk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture specialistsuk_UA.UTF-8
dc.subjectlearning foreign languagesuk_UA.UTF-8
dc.titleІнтерактивність майбутнього фахівця як якість навчання та риса особистостіuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИнтерактивность будущего специалиста как качество обучения и черта личностиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeInteractivity of future specialist as an indicator of educational quality and features of personalityuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і практики англійської мови



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.